Управління невеликою фірмою для України
Продукт «Управління невеликою фірмою для України» призначений для використання на підприємствах з наступними напрямками діяльності: виробництво продукції, надання послуг (сервіс), підрядні (проектні) роботи, торгівля.
Прикладне рішення «Управління невеликою фірмою для України» орієнтоване на роботу від одного-двох до десяти користувачів і являє собою рішення для автоматизації операцій обліку і управління:
- виконання робіт, надання послуг,
- виробництво продукції,
- маркетинг та продажу,
- постачання і закупівлі,
- запаси і склад,
- грошові кошти,
- необоротні активи,
- фінанси,
- кадри і розрахунки з персоналом.
Інтерфейс програми «Управління невеликою фірмою для України» містить низку засобів і механізмів, що забезпечують легкість освоєння системи для початківців і високу швидкість роботи для досвідчених користувачів. У головному вікні розташовані робочий стіл і панель розділів. Робочий стіл містить навігаційну схему часто використовуваних документів і журналів, швидкий доступ до звітів, інформацію про завдання співробітника. Це своєрідний «помічник» користувача. Панель розділів показує основні розділи конфігурації і дозволяє переміщатися між ними.
Прикладне рішення «Управління невеликою фірмою для України» розроблено на платформі автоматизованої облікової системи »в режимі керованого застосування.
Функціональні можливості конфігурації
«Управління невеликою фірмою 8 для України» - готове рішення, яке забезпечує ведення наскрізного управлінського обліку по всіх організаціях, що входять в компанію, або по кожній організації.
Реєстрація господарських операцій та формування первинних документів господарської діяльності підприємства - торгово-закупівельних, фінансових, складських, виробничих та ін. - виконуються за допомогою зрозумілих екранних форм-аналогів паперових документів з отриманням необхідних друкованих форм.
Маркетинг і продажі
«Управління невеликою фірмою 8 для України» підтримує ведення товарного асортименту, цін і знижок підприємства, планування продажів, а також роботу з покупцями і замовниками.
У програмі автоматизовано операції з товарним асортиментом:
- реєстрація та зберігання номенклатури товарів і послуг підприємства;
- реєстрація, зберігання різних видів цін номенклатури, друк прайс-листа;
- реєстрація видів знижок і націнок;
- установка і зміна ціни, розрахунок ціни за базовим увазі цін, цінами номенклатури або цінами контрагента, округлення.
У програмі підтримується:
- зберігання способу розрахунку ціни (базовий вид цін і відсоток націнки), підтримка динамічних і розрахункових цін;
- зберігання формату для виду цін номенклатури, що використовується при виведенні ціни в прайс-лист;
- зберігання інформації про користувача, котрий змінив ціну номенклатури.
Плани продажів можуть формуватися в натуральному і вартісному вираженні і складатися по підприємству в цілому або по окремих підрозділах.
Для аналізу ефективності продажів формується план-фактний аналіз продажів по окремих підрозділах, номенклатурними групами і товарам.
Підготовка продажів і робота з клієнтами в «Управлінні невеликою фірмою для України 8» здійснюються операціями:
- реєстрація та зберігання контактної інформації клієнтів;
- реєстрація договорів з покупцями;
- реєстрація і зберігання списку контактних осіб контрагентів і їх контактної інформації;
- реєстрація подій при взаємодії з покупцями і замовниками - вхідні та вихідні дзвінки, листи, зустрічі та інше;
- реєстрація замовлень покупців (замовлення фактично є специфікацією до договору, в якому відображені види товарів, робіт, терміни поставки / виконання, а також вартість);
- реєстрація замовлень-нарядів (замовлення-наряд є одночасно документом планування виконання робіт і надання послуг, а також фактичним документом, що підтверджує
- факт виконання робіт, надання послуг, продажу товарів, обліку матеріальних і трудових витрат);
- об'єднання замовлень покупців в проекти;
- формування графіка відвантаження товарів, виконання робіт, надання послуг;
- забезпечення потреби в товарах, роботах, послугах, утвореною замовленнями покупців шляхом резервування вільних залишків товарів на складах, розміщення в замовленнях
- постачальникам і / або замовленнях на виробництво;
- відстеження забезпечення замовлення покупця товарами, продукцією, роботами та послугами.
У «Управлінні невеликою фірмою 8 для України» підтримуються наступні схеми продажів:
- продаж зі складу і під замовлення;
- відвантаження в кредит або по передоплаті;
- реалізація товарів, прийнятих на комісію;
- передача товарів на реалізацію комісіонеру.
Документальне оформлення продажу продукції, робіт і послуг здійснюється товарними накладними або актами виконаних робіт, а також в замовленнях-нарядах. На підставі документів продажів формуються рахунки-фактури.
Постачання і закупівлі
«Управління невеликою фірмою 8 для України» забезпечує підтримку процесу управління запасами підприємства.
Службі постачання оперативно надається інформація для визначення і забезпечення внутрішніх і зовнішніх потреб у товарах і послугах: про наявність незабезпечених потреб в товарно-матеріальних запасах, роботах і послугах, про фактичні закупівлі, про відкриті замовленнях постачальникам і про замовлення на виробництво.
Забезпечення потреб здійснюється резервуванням товарів у вільному залишку в місцях зберігання, а також розміщенням у замовленнях постачальникам і в замовленнях на виробництво.
Для забезпечення процесу закупівель товарів, послуг і роботи з постачальниками автоматизовані операції:
- реєстрація постачальників і контактної інформації;
- зберігання цін постачальників і конкурентів, друк прайс-листа контрагента;
- зберігання види цін, виду знижки, види цін контрагента за договором;
- зберігання інформації про користувача, котрий змінив ціну номенклатури контрагента;
- реєстрація і зберігання списку контактних осіб контрагентів і їх контактної інформації;
- реєстрація подій при взаємодії з постачальниками та підрядниками - вхідні та вихідні дзвінки, листи, зустрічі та інше;
- оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
- формування графіків поставок;
- розрахунок потреб в запасах, визначення дефіциту запасів, формування рекомендацій на поповнення запасів шляхом формування замовлень на виробництво або замовлень постачальникам.
Надходження товарно-матеріальних запасів на підприємство може відображатися за різними схемами:
- надходження за плату від контрагента;
- придбання підзвітною особою;
- прийом на реалізацію від комісіонера;
- отримання давальницької сировини і матеріалів в переробку.
Підтримується функція реєстрації надходження додаткових витрат на придбання товарно-матеріальних запасів.
Роздрібні продажі
«Управління невеликою фірмою 8 для України» може використовуватися в автоматизованих і неавтоматизованих роздрібних торгових точках.
Підтримується ведення кількісно-сумового або сумового обліку.
Передбачено формування наступних звітів:
- товарний звіт;
- звіт по рухах і залишках товару в роздрібних цінах;
- звіт з продажу в роздрібних цінах.
Підтримується формування і друк етикеток і цінників.
Склад і виробництво
Для ведення обліку запасів підприємства на безлічі складів передбачені наступні можливості:
- роздільний облік запасів - власних товарів, матеріалів, продукції, а також товарів, прийнятих і переданих на комісію, і матеріалів, отриманих та переданих в переробку;
- облік довільних характеристик номенклатури (колір, розмір і т. д.), а також партій запасів;
- облік в розрізі осередків місць зберігання (зони, стелажі, полиці і т. п.);
- резервування запасів (облік запасів і витрат в розрізі замовлень покупців).
«Управління невеликою фірмою для України 8» підтримує управління процесами виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг.
Управління даними про склад і технології виконуваних робіт і виробленої продукції здійснюється за допомогою специфікацій.
Графік виробництва продукції формується замовленнями на виробництво, графік виконання робіт, надання послуг - замовленнями покупців і замовленнями-нарядами.
Реєстровані замовлення на виробництво мають такі особливості:
- вони можуть бути джерелами забезпечення потреб за замовленнями покупців;
- на замовлення на виробництво розраховується потреба в матеріалах і комплектуючих;
- у відкритих замовленнях на виробництво можуть бути розміщені потреби, утворені новими замовленнями покупців.
«Управління невеликою фірмою 8 для України» дозволяє реєструвати факт виготовлення (розбирання, оброблення) продукції. Випуск може бути оформлений як у виробничому підрозділі, так і на складі (наприклад, фасування, збірка комплектів). Продукція числиться за що випустила її структурною одиницею і може бути переміщена в іншу структурну одиницю - наприклад, на склад для подальшого продажу або в наступний цех по технологічному маршруту.
Факт виконання роботи (надання послуги) і здача її замовнику відображаються актом виконаних робіт, а також безпосередньо в замовленнях-нарядах.
Для обліку витрат підприємства та розрахунку фактичної собівартості підтримуються наступні функції:
- облік фактичних витрат - ведеться в необхідних розрізах у вартісному і натуральному вимірі;
- розподіл матеріальних і нематеріальних витрат, понесених на випуск, - може бути вироблено як за вказаний період, так і на підставі конкретного документа випуску;
- регламентний розрахунок фактичної собівартості випуску при закритті періоду;
- звіт про собівартість випущеної продукції і виконаних робіт.
Реалізований простий механізм виконання робіт і надання послуг в невеликих фірмах з використанням замовлень-нарядів (документів, які суміщають в собі функції замовлення покупця, рахунки на оплату, акту виконаних робіт та видаткової накладної для сфери сервісних послуг) і робочого календаря.
Грошові кошти
«Управління невеликою фірмою 8 для України» дозволяє вести облік грошових коштів, а також формувати оперативний платіжний календар.
Управління грошовими коштами включає:
- облік руху грошових коштів в касі і на банківських рахунках;
- оформлення первинних документів по банку і касі;
- розрахунки з підзвітними особами;
- формування платіжного календаря;
- інтеграція з системою «клієнт-банк».
Зарплата і персонал
«Управління невеликою фірмою 8 для України» підтримує кадровий облік персоналу, включаючи співробітників, які працюють за сумісництвом, облік робочого часу (табель) і управлінський розрахунок заробітної плати співробітників підприємства. Нарахування регламентованої заробітної плати та розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків з фонду оплати праці рекомендується виконувати за допомогою програми «Бухгалтерія 8 для України».
Кадровий облік включає в себе наступні функції:
- оформлення прийому на роботу;
- кадрове переміщення;
- звільнення персоналу.
Можливості з розрахунку заробітної плати:
- розрахунок заробітної плати здійснюється в розрізі видів нарахувань і утримань;
- формування платіжних відомостей на виплату зарплати та авансу співробітникам;
- облік робочого часу - використовується табель обліку робочого часу, що дозволяє вести облік часу як по днях, так і зведено, за період.
Для планування робіт виконавців служать дві функції:
- реєстрація відрядних нарядів - використовується для видачі завдань на виконання технологічних операцій виробничого циклу виконавцям з відрядною оплатою праці, наряди можуть бути індивідуальними і бригадними;
- завдання на роботу - використовується для планування завантаження співробітників і ключових ресурсів в рамках внутрішніх або зовнішніх проектів.
Передбачається реєстрація фактичних відомостей про виконання робіт за нарядами і завданнями. Ця інформація може бути використана в подальшому при розрахунку заробітної плати, а також для оцінки ефективності роботи і проведення план-фактного аналізу роботи персоналу.
У розділі передбачена можливість формування аналітичних звітів по розрахунках з персоналом, нарахування й утримання співробітників.
Майно
«Управління невеликою фірмою 8 для України» забезпечує ведення обліку майна (необоротних активів) - основних засобів і нематеріальних активів організації:
- прийняття до обліку, зміна параметрів;
- розрахунок амортизації;
- продаж і списання.
- фінанси
У програмі «Управління невеликою фірмою для України 8» реалізована можливість ведення управлінського обліку, отримання управлінського балансу, формування та аналізу фінансового результату. Для цих цілей в системі передбачений управлінський план рахунків і механізм формування управлінських проведень документів.
- «Набір для невеликої фірми»,
- «Торгівля і склад 7.7 ПРОФ»,
- «Мережева версія для 3-х користувачів. Оперативний облік. Конфігурація «Торгівля + склад»,
- «Мережева версія. Оперативний облік. «Торгівля + склад»,
- «Оперативний облік. Конфігурація «Торгівля + склад»,
- «Аспект 7.7. Компактна торгова система »,
- Набір для невеликої фірми. Експортно-технологічна поставка,
- Торгівля і Склад 7.7 ПРОФ. Експортно-технологічна поставка,
- Програмний продукт 7.7 (мережева версія для 3-х користувачів). Оперативний облік. Експортно-технологічна поставка,
- Програмний продукт 7.7 (мережева версія). Оперативний облік. Експортно-технологічна поставка,
- Програмний продукт 7.7 для SQL. Оперативний облік. Експортно-технологічна поставка,
- Програмний продукт 7.7. Набір для невеликої фірми для України,
- Торгівля і Склад 7.7 ПРОФ для України,
- Програмний продукт 7.7 (мережева версія для 3-х користувачів). Оперативний облік. Конфігурація «Торгівля + Склад для України»,
- Програмний продукт 7.7 (мережева версія). Оперативний облік. Конфігурація «Торгівля + Склад для України»,
- Програмний продукт 7.7 для SQL. Оперативний облік. Конфігурація «Торгівля + Склад для України»,
- Торгівля і Склад 7.7 ПРОФ для України + ІТС USB
- Програмний продукт 7.7 (мережева версія для 3-х користувачів). Оперативний облік. Конфігурація «Торгівля + Cклад для України» + ІТС USB
- Програмний продукт 7.7 (мережева версія). Оперативний облік. Конфігурація «Торгівля + Склад для України» + ІТС USB,
- Програмний продукт 7.7 для SQL. Оперативний облік. Конфігурація «Торгівля + Скарб для України» + ІТС USB.
- Для виконання апгрейда необхідно повернути у фірму «1С» реєстраційні анкети на здаються програмні продукти. Дистрибутиви, книги і ключі захисту залишаються користувачам для завершення роботи в старій програмі і перекладу інформаційних баз на продукти автоматизованих облікових систем.
Апгрейд з продукту «Управління невеликою фірмою для України» не передбачено.
Аналітичні звіти
Аналітичні звіти дозволяють отримувати інформацію по всім розрізах обліку. Користувач може самостійно задавати (набудовувати) рівень деталізації, параметри угрупування і критерії відбору даних у звітах у відповідності зі специфікою розв'язуваних завдань, а також зберігати власні настройки звітів.
Налаштування параметрів обліку
В процесі настройки здійснюється:
- реєстрація інформації по організаціям підприємства;
- реєстрація структури підприємства - підрозділів, складів;
- настройка параметрів обліку;
- настройка сервісних функцій;
- введення початкових даних за розділами обліку.
- Інтеграція з «Бухгалтерією 8 для України»
Обмін даними з програмою "Бухгалтерія 8 для України" підтримується на рівні вивантажуються документів, починаючи з версії 1.2.3 конфігурації "Бухгалтерія для України", реалізованої на платформі автоматизованих облікових систем.