Рарус: Комбінат харчування, ред. 1

Програмний продукт, призначений для автоматизації управлінського обліку на підприємствах харчування самого різного типу і масштабу. Рекомендується використовувати на великих підприємствах харчування, мережах або підприємствах, що мають складну структуру підрозділів. Оперативна інформація про господарську діяльність підприємства, яку "Рарус: Комбінат харчування, ред.1" надає у вигляді аналітичної звітності, призначена, перш за все, для співробітників управлінської ланки компанії: директора, головного бухгалтера, керівника, завідувача виробництвом, менеджерів а так же власників бізнесу.

Програмний продукт можна використовувати для автоматизації:

  • Одиночних кафе, барів і ресторанів,
  • Ресторанів і кафе в готельних і розважальних комплексах,
  • Підприємств швидкого харчування,
  • Кейтерингових компаній,
  • Комбінатів харчування і фабрик-кухонь,
  • Їдалень і буфетів на підприємствах у складі комбінатів харчування,
  • Мереж підприємств.

Автоматизуються робочі місця:

  • Касир,
  • Головний бухгалтер,
  • Бухгалтер, який відповідає за різні ділянки обліку,
  • Бухгалтер-калькулятор,
  • Завідувач виробництвом,
  • Технолог,
  • Технолог-дієтолог,
  • Комірник,
  • Завідувач складом,
  • Менеджер по закупці,
  • Співробітник відділу продажів,
  • Директор з управління),
  • Ресторатор (Власник бізнесу).

Вирішення задач:

  • Управління закупівлями (Планування та облік).
  • Управління запасами (сумовий і кількісно-сумовий оперативний складський облік). Використання спеціалізованого торгового устаткування для автоматизації складського обліку.
  • Управління виробництвом (Планування та облік).
  • Урахування специфіки дієтхарчування в складанні і затвердженні меню.
  • Обліку взаєморозрахунків з постачальниками.
  • Автоматизації продажів (АРМ "Касира").
  • Обліку реалізації.
  • Обліку банківських і касових операцій.
  • Обліку інших активів (одяг, посуд, основні засоби).
  • Бюджетування і календарного планування.
  • Управлінського обліку: доходи і витрати, грошові кошти, управлінський баланс.
  • Оперативного отримання даних про стан підприємства в різних аналітичних розрізах.
  • Консолідації даних.
  • Обміну даними з фронт-офісними і бухгалтерськими системами.

Функціональні особливості:

  • "Рарус: Комбінат харчування, ред.1" представляє собою більш функціонально розвинену версію "Рарус: Управління рестораном, ред.3".
  • Розроблено на платформі автоматизованої облікової системи.
  • Підтримується механізм керованих блокувань даних.
  • Можливість накопичення та обробки великого обсягу даних.
  • Ведення обліку в розрізі організацій, підрозділів або проектів.
  • Широкі можливості адміністрування для мережевих структур.
  • Можливість оперативного обміну даними з територіально розподіленими підрозділами ,.
  • Елементи консолідації даних.
  • Можливість поділу об'єктів обліку на "Управлінські" і "Регламентовані" в одній інформаційній базі.
  • Підсистема дієтхарчування (дієти, приналежність до дієт, дієтичне меню) з можливістю розрахунку калорійності і хіміко-енергетичної цінності напівфабрикатів і страв.
  • Робота з негативними залишками при проведенні складських операцій.
  • Планування і бюджетування;
  • Включає елементи CRM,
  • Робота зі складським обладнанням (ваги, сканери штрих-коду, термінали збору даних).
  • Наявність спеціалізованих майстрів планування виробництва і друку необхідної супровідної документації.
  • Великий набір аналітичної звітності.
  • Вся необхідна уніфікована звітність (ОП, ТОРГ, інв).
  • Двосторонній обмін даними з фронт-офісними системами розробки "Рарус".
  • Двосторонній обмін даними з фронт-офісними системами розробки "Рарус":
  • "Ресторан 8",
  • "Рестарт",
  • Рарус: Ресторан + Бар + Кафе, ред. 2.5.

Обмін даними з фронт-офісними системами сторонніх розробників:

  • UCS RKeeper v.6 (тільки завантаження даних про реалізацію).
  • * Можливість організувати автоматизовані робочі місця касира, в складі загальної інформаційної системи! Для підвищення універсальності рішення, касові вузли можуть працювати як в мережевому режимі (в одній БД), так і з власними локальними базами даних. Функціонал АРМ "Касира" аналогічний функціоналу програмного продукту "Рарус: Фаст-фуд (фронт-офіс), ред.1"
  • Двосторонній обмін даними з "Бухгалтерія 8" версій ПРОФ і КОРП.

Основні відмінності від "Рарус: Управління рестораном, ред.3:

Сумовий облік. Інвентаризація продажів. За допомогою даного функціоналу стає можливим облік продажів на не автоматизовані торгових точках. Списання продуктів і страв з даних точок відбувається в момент інвентаризації. Одночасно відбувається порівняння списаних страв з виручкою під даній точці.
Можливість організувати АРМ Касира (в режимі "фаст-фуд"). Автоматизації робочих місць касира з підключенням необхідного касового обладнання. Реалізація здійснюється за принципом замовив-оплатив (без відкладених замовлень). Дані робочі місця можна організовувати як в одній базі, або (рекомендований спосіб) окремими розподіленими базами.
Розмежування прав користувачів в частині доступу до підрозділів і складів. У великих мережевих структурах, як правило, гостро стоїть питання про розмежування прав доступу. До недавнього часу можна було обмежити доступ на редагування документів іншого підрозділу. Але переглядати їх все одно було можна. В "Рарус: Комбінат харчування, ред.1" з'явилася можливість обмежити перегляд документів тільки призначеними користувачеві підрозділами.
Блок дієтхарчування (дієти, приналежність до дієт, дієтичне меню). В "Рарус: Комбінат харчування, ред.1" існує можливість складання дієт виходячи з груп харчування. На підставі затверджених дієт можна складати щоденне меню для гостей / пацієнтів.
Майстер планування виробництва на замовлення. На підставі внутрішніх (від інших підрозділів) і зовнішніх (від покупців) замовлень можна складати щоденні "Плани-меню". Даний процес автоматизований за допомогою зручного майстра планування.
Друк змінних завдань "Плану-меню". На підставі створених (вручну або автоматично за допомогою майстра) документів "План-меню" існує можливість формування пакету друкованих форм для виробництва:
завдання на готуються страви / напівфабрикати,
потреба в сировині / напівфабрикатах в різних розрізу.
На підставі даних замовлень кожен цех перед початком робочого дня знає що він повинен приготувати, який список
продуктів і напівфабрикатів йому для цього потрібен і куди передати кінцевий результат.
Доопрацьовані багато документів і звіти.

Особливості "термінальної демонстрації":

Компанія "Рарус" пропонує клієнтам і партнерам послугу по віддаленій демонстрації програмного продукту через спеціально налаштований термінальний демо-сервер, з параметрами доступу до якого ви можете ознайомитись на початку сторінки. Процес заявки на демонстрацію і перегляду має свої особливості, а саме:

  • Пароль доступу до демо-сервера змінюється раз на тиждень.
  • Отримати пароль можна відправивши заявку на термінальну демонстрацію за адресою food@rarus.ru або зв'язавшись зі співробітниками лінії консультації по телефону: +7 (495) 223-04-04.
  • Доступ до демо-сервера відключається ввечері і включається в 10.00 наступного дня. На вихідні, як правило, відключається.
  • При підключенні до термінальної сесії одночасно декількох користувачів, система закриває доступ всім, крім одного. Тому, якщо вашій компанії необхідно виділений час для гарантованого перегляду програми, повідомляйте нам про це за вказаними координатами. Ми будемо намагатися виділяти вам окреме підключення.
  • Для забезпечення безперебійної демонстрації, ми плануємо ввести розклад на доступ з обмеженням за часом не більше 2-х годин. Всі зауваження та пропозиції щодо даного сервісу просимо надсилати за адресою: food@rarus.ru, horeca@rarus.ru. Про терміни введення даного обмеження буде повідомлено додатково в новинах компанії.