Таксі та оренда автомобілів
Програмний продукт «Таксі і оренда автомобілів» розроблений в режимі керованого застосування, що дозволяє використовувати його в режимах тонкого клієнта і веб-клієнта, а також користуватися всіма перевагами хмарного сервісу.
Весь облік в одній програмі
Програма «Таксі і оренда автомобілів» складається з наступних основних модулів:
- диспетчерська таксі
- Диспетчерська прокату і оренди автомобілів
- Управління автопарком, ремонти і обслуговування
- керування водіями
- Управління фінансами
- SMS-центр
- Контакт центр
- Сервер взаємодії з мобільними пристроями водіїв і Яндекс.Таксі
- Диспетчер при надходженні дзвінка від клієнта бачить повну картку клієнта - довірені особи, поточна заборгованість, історія замовлень і т. Д. При випуску водія на лінію електронний блок робить контроль стану взаєморозрахунків з водієм.
Всі взаєморозрахунки з клієнтами і водіями ведуться в єдиній програмі, позбавляючи від необхідності настройки і контролювання обміну даними з зовнішніми системами.
Диспетчерська таксі
Телефонний номер, з якого клієнт звертається в диспетчерську, автоматично визначається, відбувається його пошук в клієнтській базі. Програма веде історію рейтингу 10 найбільш популярних адрес кожного клієнта, що прискорює обробку замовлення.
Основні переваги використання програми в диспетчерській таксі:
- Зручний і потужний контакт-центр - при зверненні оператор бачить повну картку клієнта;
- Зручні, ергономічні інтерфейси робочих місць;
- Ідентифікація постійних клієнтів за псевдонімами;
- Зручний перегляд історії за телефонними номерами або контактним особам корпоративних клієнтів;
- Пакетне введення замовлень;
- Зручний режим вибору адреси - можливість підключення зумовлених груп адрес;
- Контроль «нелюбих» водіїв;
- Контроль «небажаних» клієнтів;
- Облік бонусних програм клієнтів.
Диспетчерська прокату і оренди автомобілів
Диспетчер при прийнятті замовлення бачить оперативну інформацію за станом зайнятості автомобілів. Автомобіль в оренду можна здавати як з водієм, так і без. Для друку договорів є можливість використовувати легко налаштовуються шаблони в форматі MS Word.
Управління автопарком, ремонти і обслуговування
Програма надає менеджеру можливість вести повний облік автопарку:
- Вести довідник автомобілів;
- Враховувати комплектації автомобілів;
- Планувати технічного обслуговування;
- Враховувати ДТП і страхові випадки, обмежувати використання і ремонт автомобілів в страхових періодах;
- Враховувати і контролювати документи на автотранспорт;
- Оформляти шляхові листи.
Керування водіями
Ефективний інструмент для відділу кадрів, диспетчерів і бухгалтерів, що дозволяє організувати взаємодію з водіями:
- Оформляти договори найму і передачі автомобілів;
- Враховувати передане в лізинг обладнання;
- Контролювати терміни дії документів (медичних довідок, посвідчення водія);
- Керувати списком «нелюбих» водіїв;
- Гнучко налаштовувати і проводити взаєморозрахунки з водіями - за оренду автомобіля, винагороду за виконання замовлення, облік додаткових штрафів і рекламацій, проведення акцій по тарифам для водіїв.
Управління фінансами
Програма дозволяє вести гнучку настройку тарифів і тарифних зон для клієнтів. Налаштовуючи бонусні програми, можна надавати різні варіанти знижок клієнтам: за кількістю поїздок, за сумою, в день народження. Для корпоративних клієнтів є можливість формувати рахунки, акти і реєстри за надані послуги з аналітикою по Cost-центрам.
Взаєморозрахунки з водіями в програмі можна вести за такими операціями:
- нараховувати орендну плату водіям за оренду автомобілів;
- розраховувати винагороду водіїв за виконані замовлення;
- списувати лізингові платежі за використання обладнання (планшети, телефони і т.д.);
- враховувати утримання з водія за ДТП.
Керівництво компанії може управляти акціями щодо зниження ставок оренди автомобілів.
Взаєморозрахунки з контрагентами і працівниками можуть відбуватися в готівковій та безготівковій формі.
Передбачено обмін даними з «Бухгалтерія: 8».
SMS-центр
Для використання даного модуля не потрібно покупки додаткових модулів і вбудовування їх в програму. Досить укласти договір з одним з провайдерів SMS4B, ZANZARA, DEVINOTEL і ви отримаєте наступні можливості:
- Автоматична відправка повідомних SMS пасажиру при зміні статусу замовлення;
- Гнучка настройка шаблонів SMS, в т.ч. і індивідуальних для клієнтів;
- Ручна відправка SMS з АРМ диспетчера як клієнтам, так і водіям;
- Групові розсилки SMS (наприклад, при проведенні маркетингових акцій).
Контакт центр
Контакт-центр забезпечує взаємодію з різними IP-АТС, в т.ч. Астерікс і Infinity. Використовуючи можливості Контакт-центру, програма значно прискорює і полегшує роботу з замовленнями, клієнтами та водіями. При надходженні вхідного дзвінка відбувається автоматичне визначення номера і пошук клієнта за номером телефону. Одним натисканням кнопки оператор може виконати набір номера будь-якого учасника замовлення - пасажира, замовника або водія. Користувачам програми не потрібна наявність апаратного телефону - досить тільки гарнітури для повного командування всіма дзвінками: переведення, переадресації і перехоплення.
Сервер взаємодії з мобільними пристроями водіїв і Яндекс.Таксі
Для спільної роботи системи «Таксі і оренда автомобілів» з водіями розроблено мобільний додаток на платформі Android «Водій таксі». Використовуючи мобільний додаток, водій отримує такі можливості:
- Реєструвати вихід на лінію і схід з лінії.
- Брати участь в автоматичному розподілі надійшли в диспетчерську замовлень. На мобільні пристрої водіїв в режимі реального часу передаються надходять в систему замовлення. Замовлення можуть бути відфільтровані з урахуванням типу і комплектації автомобіля, даних водія (володіння іноземною мовою, некурящий і т.д.). Замовлення можуть бути відсортовані за відстанню до адреси подачі і за часом подачі. Подача запиту водієм на виконання замовлення робиться одним натисканням на клавішу.
- Взаємодіяти з сервісом Яндекс.Таксі.
- Переглядати маршрут поїздки на мапі Google Map або Яндекс.Навігатор.
- Змінювати статус замовлення.
- Сповіщати про запізнення.
- Користуватися вбудованим GPS-таксометром (автоматичний розрахунок вартості перевезення згідно з діючими тарифами, налаштованим в «Таксі і оренда автомобілів»).
- Запитувати баланс по взаєморозрахунках між водієм і компанією.
- Обмінюватися повідомленнями з диспетчерської в режимі чату.
- Тривожна кнопка SOS.