Таксі та оренда автомобілів

Програмний продукт «Таксі і оренда автомобілів» розроблений в режимі керованого застосування, що дозволяє використовувати його в режимах тонкого клієнта і веб-клієнта, а також користуватися всіма перевагами хмарного сервісу.
Весь облік в одній програмі

Програма «Таксі і оренда автомобілів» складається з наступних основних модулів:

  • диспетчерська таксі
  • Диспетчерська прокату і оренди автомобілів
  • Управління автопарком, ремонти і обслуговування
  • керування водіями
  • Управління фінансами
  • SMS-центр
  • Контакт центр
  • Сервер взаємодії з мобільними пристроями водіїв і Яндекс.Таксі
  • Диспетчер при надходженні дзвінка від клієнта бачить повну картку клієнта - довірені особи, поточна заборгованість, історія замовлень і т. Д. При випуску водія на лінію електронний блок робить контроль стану взаєморозрахунків з водієм.

Всі взаєморозрахунки з клієнтами і водіями ведуться в єдиній програмі, позбавляючи від необхідності настройки і контролювання обміну даними з зовнішніми системами.

Диспетчерська таксі

Телефонний номер, з якого клієнт звертається в диспетчерську, автоматично визначається, відбувається його пошук в клієнтській базі. Програма веде історію рейтингу 10 найбільш популярних адрес кожного клієнта, що прискорює обробку замовлення.

Основні переваги використання програми в диспетчерській таксі:

  • Зручний і потужний контакт-центр - при зверненні оператор бачить повну картку клієнта;
  • Зручні, ергономічні інтерфейси робочих місць;
  • Ідентифікація постійних клієнтів за псевдонімами;
  • Зручний перегляд історії за телефонними номерами або контактним особам корпоративних клієнтів;
  • Пакетне введення замовлень;
  • Зручний режим вибору адреси - можливість підключення зумовлених груп адрес;
  • Контроль «нелюбих» водіїв;
  • Контроль «небажаних» клієнтів;
  • Облік бонусних програм клієнтів.

Диспетчерська прокату і оренди автомобілів

Диспетчер при прийнятті замовлення бачить оперативну інформацію за станом зайнятості автомобілів. Автомобіль в оренду можна здавати як з водієм, так і без. Для друку договорів є можливість використовувати легко налаштовуються шаблони в форматі MS Word.

Управління автопарком, ремонти і обслуговування

Програма надає менеджеру можливість вести повний облік автопарку:

  • Вести довідник автомобілів;
  • Враховувати комплектації автомобілів;
  • Планувати технічного обслуговування;
  • Враховувати ДТП і страхові випадки, обмежувати використання і ремонт автомобілів в страхових періодах;
  • Враховувати і контролювати документи на автотранспорт;
  • Оформляти шляхові листи.

Керування водіями

Ефективний інструмент для відділу кадрів, диспетчерів і бухгалтерів, що дозволяє організувати взаємодію з водіями:

  • Оформляти договори найму і передачі автомобілів;
  • Враховувати передане в лізинг обладнання;
  • Контролювати терміни дії документів (медичних довідок, посвідчення водія);
  • Керувати списком «нелюбих» водіїв;
  • Гнучко налаштовувати і проводити взаєморозрахунки з водіями - за оренду автомобіля, винагороду за виконання замовлення, облік додаткових штрафів і рекламацій, проведення акцій по тарифам для водіїв.

Управління фінансами

Програма дозволяє вести гнучку настройку тарифів і тарифних зон для клієнтів. Налаштовуючи бонусні програми, можна надавати різні варіанти знижок клієнтам: за кількістю поїздок, за сумою, в день народження. Для корпоративних клієнтів є можливість формувати рахунки, акти і реєстри за надані послуги з аналітикою по Cost-центрам.

Взаєморозрахунки з водіями в програмі можна вести за такими операціями:

  • нараховувати орендну плату водіям за оренду автомобілів;
  • розраховувати винагороду водіїв за виконані замовлення;
  • списувати лізингові платежі за використання обладнання (планшети, телефони і т.д.);
  • враховувати утримання з водія за ДТП.

Керівництво компанії може управляти акціями щодо зниження ставок оренди автомобілів.

Взаєморозрахунки з контрагентами і працівниками можуть відбуватися в готівковій та безготівковій формі.

Передбачено обмін даними з «Бухгалтерія: 8».

SMS-центр

Для використання даного модуля не потрібно покупки додаткових модулів і вбудовування їх в програму. Досить укласти договір з одним з провайдерів SMS4B, ZANZARA, DEVINOTEL і ви отримаєте наступні можливості:

  • Автоматична відправка повідомних SMS пасажиру при зміні статусу замовлення;
  • Гнучка настройка шаблонів SMS, в т.ч. і індивідуальних для клієнтів;
  • Ручна відправка SMS з АРМ диспетчера як клієнтам, так і водіям;
  • Групові розсилки SMS (наприклад, при проведенні маркетингових акцій).

Контакт центр

Контакт-центр забезпечує взаємодію з різними IP-АТС, в т.ч. Астерікс і Infinity. Використовуючи можливості Контакт-центру, програма значно прискорює і полегшує роботу з замовленнями, клієнтами та водіями. При надходженні вхідного дзвінка відбувається автоматичне визначення номера і пошук клієнта за номером телефону. Одним натисканням кнопки оператор може виконати набір номера будь-якого учасника замовлення - пасажира, замовника або водія. Користувачам програми не потрібна наявність апаратного телефону - досить тільки гарнітури для повного командування всіма дзвінками: переведення, переадресації і перехоплення.

Сервер взаємодії з мобільними пристроями водіїв і Яндекс.Таксі

Для спільної роботи системи «Таксі і оренда автомобілів» з водіями розроблено мобільний додаток на платформі Android «Водій таксі». Використовуючи мобільний додаток, водій отримує такі можливості:

  • Реєструвати вихід на лінію і схід з лінії.
  • Брати участь в автоматичному розподілі надійшли в диспетчерську замовлень. На мобільні пристрої водіїв в режимі реального часу передаються надходять в систему замовлення. Замовлення можуть бути відфільтровані з урахуванням типу і комплектації автомобіля, даних водія (володіння іноземною мовою, некурящий і т.д.). Замовлення можуть бути відсортовані за відстанню до адреси подачі і за часом подачі. Подача запиту водієм на виконання замовлення робиться одним натисканням на клавішу.
  • Взаємодіяти з сервісом Яндекс.Таксі.
  • Переглядати маршрут поїздки на мапі Google Map або Яндекс.Навігатор.
  • Змінювати статус замовлення.
  • Сповіщати про запізнення.
  • Користуватися вбудованим GPS-таксометром (автоматичний розрахунок вартості перевезення згідно з діючими тарифами, налаштованим в «Таксі і оренда автомобілів»).
  • Запитувати баланс по взаєморозрахунках між водієм і компанією.
  • Обмінюватися повідомленнями з диспетчерської в режимі чату.
  • Тривожна кнопка SOS.