Альфа-Авто: Автосервіс + Автозапчастини
Програмний комплекс «Альфа-Авто», розроблений на платформі автоматизованої облікової системи, забезпечує комплексну підтримку всіх бізнес-процесів в техцентрах. Продукт призначений для автоматизації оперативної діяльності компаній сфери автобізнесу.
Програма «Альфа-Авто» дозволяє організувати роботу складу, вести оптову та роздрібну торгівлю запасними частинами, надавати послуги з ремонту та обслуговування автомобілів, враховувати оплати і відслідковувати стан взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками.
Користувачі програми мають можливість швидко формувати необхідні документи. Керівництво може оперативно отримувати і використовувати дані про різні аспекти діяльності компанії. Система надає інформацію, необхідну для прийняття управлінських рішень.
Завдяки архітектурі платформи «Підприємство 8», документообіг «Альфа-Авто» чудово адаптується під потреби реального підприємства.
У програмі реалізовано розмежування прав доступу на рівні користувачів, форм введення, звітів, таблиць, записів. Це дозволяє забезпечити надійний захист комерційної інформації компанії.
Нашу систему вибрали більше 3000 організацій Країн СНД.
Альфа-Авто: Автосервіс + Автозапчастини, ред. 4 »включає в себе наступні облікові модулі:
- запчастини:
- закупівлі;
- роздрібна торгівля;
- гуртова торгівля;
- робота по замовленнях;
- організація внутрішньофірмового руху товару.
- автосервіс:
- планування ресурсів;
- оформлення ремонту.
- фінансовий блок:
- оплати покупців і постачальникам;
- бюджетування.
- обмін даними:
- обмін даними з бухгалтерськими системами;
- обмін даними з каталогами виробників.
Переваги програми
- Єдина картотека транспортних засобів.
- Пошук клієнтів за різними даними: VIN, № а / м, ПІБ і т.д ..
- Уніфікований, єдиний довідник адрес, що містить координати замовників, продавців, потенційних клієнтів і співробітників.
- Зберігання історій всіх клієнтів.
- Можливість роботи менеджерів тільки зі своїми клієнтами.
- Відстеження ефективності робіт менеджерів.
- Відстеження стан замовлення запасних частин.
- Повідомлення менеджерів про надходження номенклатури на замовлення покупця.
- Простота попереднього перегляду всіх друкованих документів з можливістю експорту в зовнішні формати (txt, xml, pdf, html).
- Реєстрація упущеного попиту.
- Можливість заборони продажів, здійснюваних нижче собівартості товару.
- Відстеження стану документа для аналізу і контролю бізнес-операцій.
- Підтримка декількох прайс-листів постачальників.
- Друк прайс-листів як за допомогою засобів «Підприємство 8», так і за допомогою Microsoft Office.
Ліцензування
Увага! Як збільшувати або зменшувати і розширення кількості робочих місць Ви можете придбати додаткові ліцензії.