CRM-система: Управління взаємовідносинами з клієнтами
CRM-рішення на платформі "Підприємство" випускаються більше 10 років. Більше 40 000 користувачів в Росії, Україні та інших країн СНД і Балтії використовують рішення "CRM" у своїй щоденній роботі. Весь багаторічний багатий досвід впроваджень на підприємствах різних галузей, масштабів і форм власності дозволив перетворити програмний продукт "CRM" в зручний, функціональний, що настроюється інструмент управління взаємовідносинами з клієнтами.
Рішення "CRM" дозволяють організувати ефективну роботу відділів продажів, сервісного обслуговування, логістики, маркетингу, аналітичної служби, служби якості та інших підрозділів на всіх етапах взаємодії з клієнтами і всередині компанії.
У лінійці рішень "CRM" представлені програми для різного масштабу і сфери діяльності бізнесу:
- "CRM СТАНДАРТ для України" - просте CRM-рішення, призначене для компаній малого бізнесу, а також для окремих підрозділів середнього бізнесу з кількістю користувачів до 5 співробітників. Продукт дозволяє створити єдину інформаційну базу компанії з можливістю розмежування доступу до інформації керівника, менеджерів та ін. Рішення можна швидко впровадити і гідно оцінити всі переваги від використання CRM-технології в єдиному інформаційному просторі для компанії малого бізнесу.
- "CRM ПРОФ" - аналітична CRM-система з можливістю розширення кількості робочих місць користувачів в залежності від потреб організації. Рішення призначене для компаній середнього бізнесу, а також для компаній малого бізнесу з потребою спільної роботи більше 5 користувачів в єдиній інформаційній базі. Рішення дозволяє автоматизувати всі бізнес-процеси компанії відповідно до концепції CRM, включаючи відділи закупівель, продажів, маркетингу, сервісного обслуговування та служби якості, а також управляти бізнес-процесами на всіх етапах взаємодії з клієнтами і всередині організації.
- "CRM КОРП" - комплексна система управління взаємовідносинами з контрагентами (клієнтами, постачальниками, партнерами і т.д.) в компаніях великого бізнесу. У рішенні реалізований ряд додаткових функцій щодо версії "ПРОФ", які враховують потреби великих компаній: інструменти управління проектами та процесами, що проходять в компанії; інтеграція з корпоративними системами; створення єдиного інформаційного простору; робота з єдиним інтерфейсом і інша функціональність. Рішення також призначене для створення єдиного інформаційного простору організації або холдингу спільно з іншими конфігураціями розробленими на платформі "Підприємство 8.2".
- CRM ПРОФ "і" CRM КОРП "редакції 2.0 - це нове покоління прикладних рішень, яке не тільки дозволяє управляти продажами, маркетингом і сервісом, але і управляти всіма процесами взаємодії з клієнтами, роботою з партнерами, постачальниками, організацією взаємовідносин всередині компанії, створенням єдиного інформаційного простору.
Порівняння функціональних можливостей різних версій «CRM» |
||||
---|---|---|---|---|
Наименование подсистемы | CRM СТАНДАРТ | CRM ПРОФ Редакция 2.0 | CRM КОРП Редакция 2.0 | |
Функціонал | ||||
Клієнтська база | + | + | + | |
Розширена аналітика по клієнтам | + | + | + | |
Візуальна настройка списку клієнтів від значення їх характеристик | - | + | + | |
Динамічні і статичні сегменти клієнтів | - | + | + | |
Динамічні і статичні сегменти клієнтів | - | + | + | |
Обробка звернень клієнтів, робочі місця для масової обробки звернень | - | + | + | |
Диспетчеризація звернень в залежності від компетенції, завантаження співробітників | - | - | + | |
Календар і нагадування | + | + | + | |
Управління часом (тайм-менеджмент) | - | + | + | |
Підсистема оповіщень | - | + | + | |
Управління стадіями та етапами продажу | + | + | + | |
Управління продажами на основі бізнес-процесів | - | + | + | |
Планування продажів, контактів | - | + | + | |
Електронні та sms розсилки | + | + | + | |
Вбудований E-mail клієнт | + | + | + | |
Управління дорученнями | + | + | + | |
Управління бізнес-процесами (BPM) | - | + | + | |
Воронка продажів | + | + | + | |
Створення та аналіз різних воронок продажів за наявними бізнес-процесів | - | + | + | |
Створення власних бізнес-процесів та їх налаштування | - | + | + | |
Управління маркетингом | - | + | + | |
Телемаркетін | - | + | + | |
ABC | XYZ, аналіз ефективності маркетингу (ROI) | - | + | + | |
Оновлювані методики з управління взаємовідносинами з клієнтами | - | + | + | |
Управління проектами: планування, план-факт | - | + | + | |
Оперативне управління виконанням етапів проектів | - | + | + | |
Взаємодія з корпоративними системами | - | + | + | |
Підсистема управління показниками | - | + | + | |
Інтеграція з MS Outlook, MS Exchange | - | + | + | |
Інтеграція з OpenOffice | + | + | + | |
Інтеграція з MS Word | + | + | + | |
Настроювані фільтри робочих місць | - | + | + | |
Технічні особливості | ||||
Можливість розширення числа робочих місць | - | + | + | |
Розподілені бази даних (реплікація) | - | + | + | |
Можливість зміни і додавання нового функціоналу (конфігурація) | + | + | + | |
Можливість роботи через web-клієнт (через Інтернет) | + | + | + | |
Можливість роботи через тонкий клієнт | + | + | + |
У комплект поставки програмних продуктів «CRM 8 ПРОФ. Редакція 2.0 »і« CRM 8 КОРП. Редакція 2.0 »включений дистрибутив конфігурацій« CRM ПРОФ »і« CRM КОРП »редакції 1.4. Це дозволяє самостійно приймати рішення, яку з редакцій (1.4 або 2.0) використовувати для автоматизації процесу управління взаємовідносинами з клієнтами.
При виборі рішення для автоматизації процесів взаємин з клієнтами рекомендується керуватися кількістю місць і складом завдань, які необхідно автоматизувати.