CRM-система: Управління взаємовідносинами з клієнтами

CRM-рішення на платформі "Підприємство" випускаються більше 10 років. Більше 40 000 користувачів в Росії, Україні та інших країн СНД і Балтії використовують рішення "CRM" у своїй щоденній роботі. Весь багаторічний багатий досвід впроваджень на підприємствах різних галузей, масштабів і форм власності дозволив перетворити програмний продукт "CRM" в зручний, функціональний, що настроюється інструмент управління взаємовідносинами з клієнтами.

Рішення "CRM" дозволяють організувати ефективну роботу відділів продажів, сервісного обслуговування, логістики, маркетингу, аналітичної служби, служби якості та інших підрозділів на всіх етапах взаємодії з клієнтами і всередині компанії.

У лінійці рішень "CRM" представлені програми для різного масштабу і сфери діяльності бізнесу:

  • "CRM СТАНДАРТ для України" - просте CRM-рішення, призначене для компаній малого бізнесу, а також для окремих підрозділів середнього бізнесу з кількістю користувачів до 5 співробітників. Продукт дозволяє створити єдину інформаційну базу компанії з можливістю розмежування доступу до інформації керівника, менеджерів та ін. Рішення можна швидко впровадити і гідно оцінити всі переваги від використання CRM-технології в єдиному інформаційному просторі для компанії малого бізнесу.
  • "CRM ПРОФ" - аналітична CRM-система з можливістю розширення кількості робочих місць користувачів в залежності від потреб організації. Рішення призначене для компаній середнього бізнесу, а також для компаній малого бізнесу з потребою спільної роботи більше 5 користувачів в єдиній інформаційній базі. Рішення дозволяє автоматизувати всі бізнес-процеси компанії відповідно до концепції CRM, включаючи відділи закупівель, продажів, маркетингу, сервісного обслуговування та служби якості, а також управляти бізнес-процесами на всіх етапах взаємодії з клієнтами і всередині організації.
  • "CRM КОРП" - комплексна система управління взаємовідносинами з контрагентами (клієнтами, постачальниками, партнерами і т.д.) в компаніях великого бізнесу. У рішенні реалізований ряд додаткових функцій щодо версії "ПРОФ", які враховують потреби великих компаній: інструменти управління проектами та процесами, що проходять в компанії; інтеграція з корпоративними системами; створення єдиного інформаційного простору; робота з єдиним інтерфейсом і інша функціональність. Рішення також призначене для створення єдиного інформаційного простору організації або холдингу спільно з іншими конфігураціями розробленими на платформі "Підприємство 8.2".
  • CRM ПРОФ "і" CRM КОРП "редакції 2.0 - це нове покоління прикладних рішень, яке не тільки дозволяє управляти продажами, маркетингом і сервісом, але і управляти всіма процесами взаємодії з клієнтами, роботою з партнерами, постачальниками, організацією взаємовідносин всередині компанії, створенням єдиного інформаційного простору.

Порівняння функціональних можливостей різних версій «CRM»

 
Наименование подсистемы CRM СТАНДАРТ CRM ПРОФ Редакция 2.0 CRM КОРП Редакция 2.0
Функціонал
Клієнтська база + + +
Розширена аналітика по клієнтам + + +
Візуальна настройка списку клієнтів від значення їх характеристик - + +
Динамічні і статичні сегменти клієнтів - + +
Динамічні і статичні сегменти клієнтів - + +
Обробка звернень клієнтів, робочі місця для масової обробки звернень - + +
Диспетчеризація звернень в залежності від компетенції, завантаження співробітників - - +
Календар і нагадування + + +
Управління часом (тайм-менеджмент) - + +
Підсистема оповіщень - + +
Управління стадіями та етапами продажу + + +
Управління продажами на основі бізнес-процесів - + +
Планування продажів, контактів - + +
Електронні та sms розсилки + + +
Вбудований E-mail клієнт + + +
Управління дорученнями + + +
Управління бізнес-процесами (BPM) - + +
Воронка продажів + + +
Створення та аналіз різних воронок продажів за наявними бізнес-процесів - + +
Створення власних бізнес-процесів та їх налаштування - + +
Управління маркетингом - + +
Телемаркетін - + +
ABC | XYZ, аналіз ефективності маркетингу (ROI) - + +
Оновлювані методики з управління взаємовідносинами з клієнтами - + +
Управління проектами: планування, план-факт - + +
Оперативне управління виконанням етапів проектів - + +
Взаємодія з корпоративними системами - + +
Підсистема управління показниками - + +
Інтеграція з MS Outlook, MS Exchange - + +
Інтеграція з OpenOffice + + +
Інтеграція з MS Word + + +
Настроювані фільтри робочих місць - + +
Технічні особливості
Можливість розширення числа робочих місць - + +
Розподілені бази даних (реплікація) - + +
Можливість зміни і додавання нового функціоналу (конфігурація) + + +
Можливість роботи через web-клієнт (через Інтернет) + + +
Можливість роботи через тонкий клієнт + + +

У комплект поставки програмних продуктів «CRM 8 ПРОФ. Редакція 2.0 »і« CRM 8 КОРП. Редакція 2.0 »включений дистрибутив конфігурацій« CRM ПРОФ »і« CRM КОРП »редакції 1.4. Це дозволяє самостійно приймати рішення, яку з редакцій (1.4 або 2.0) використовувати для автоматизації процесу управління взаємовідносинами з клієнтами.

При виборі рішення для автоматизації процесів взаємин з клієнтами рекомендується керуватися кількістю місць і складом завдань, які необхідно автоматизувати.