Рарус: Управління санаторно-курортним комплексом, редакція 2, українська версія. Комплексна поставка, віддалений офіс
Версія для одного «Рарус: Управління санаторно-курортним комплексом, редакція 2, українська версія. Комплексна поставка, віддалений офіс »призначена для автоматизації віддалених офісів (відокремлених підрозділів) організації, яка придбала основну поставку« Рарус: Управління санаторно-курортним комплексом, редакція 2, українська версія. Комплексна поставка ».
Програмний продукт «Рарус: Управління санаторно-курортним комплексом, редакція 2» призначений для комплексної автоматизації установ санаторно-курортного типу (готелів, готелів, санаторіїв, будинків відпочинку і т. Д.). Даний програмний продукт дозволяє одночасно автоматизувати 3 блоку оперативного обліку на підприємстві (готельний, ресторанний і амбулаторний), а також організувати гнучке взаємодія зазначених блоків в єдиній інформаційній базі. Програмний комплекс складається з трьох модулів (Проживання, Харчування, Медичні послуги) і може поставлятися як комплексною поставкою, так і помодульно.
Рішення «Рарус: Управління санаторно-курортним комплексом, редакція 2» дозволить:
- власнику бізнесу - підвищити прибутковість і підконтрольність бізнесу
- керівництву підприємства - аналізувати, планувати і гнучко управляти фінансами і ресурсами компанії для підвищення ефективності і прибутковості підприємства
- менеджерам підприємства - використовувати інструменти, що дозволяють підвищити ефективність щоденної роботи по своїх напрямках
- працівникам облікових служб підприємства - автоматизувати ведення оперативного обліку в зручному сучасному інтерфейсі платформи «Підприємство 8.2»
- бухгалтерам - вести своєчасний оперативний облік, регламентований облік, проводити калькуляції, розрахунок собівартості
- Програмний продукт «Рарус: Управління санаторно-курортним комплексом, редакція 2» є комплексною багатофункціональною системою, простий в налаштуванні і зручною у використанні.
Рішення охоплює більшість завдань оперативного і управлінського обліку на підприємствах індустрії відпочинку.
Основа рішення - максимальну зручність користувачів:
- Комплексний програмний продукт. Бек-офіс і фронт-офіс в одній програмі
- Ведення в єдиній базі обліку послуг готелю, страв та інгредієнтів, витратних матеріалів, медикаментів, досліджень і процедур
- Єдина система взаєморозрахунків по всіх блоках
- Управлінський облік: доходи і витрати, грошові кошти, управлінський баланс
- Оперативне управління номерним фондом, службою харчування, наданням медичних послуг
- Більше 100 різних аналітичних звітів
- Розмежування прав доступу на рівні структури підприємства
- Обмін даними з фронт-офісними і бухгалтерськими системами
- Робота зі спеціалізованим обладнанням Обміни даними з іншими системами
Двосторонній обмін даними з фронт-офісними системами:
- АС «РЕСТАРТ»
- ресторан
Обмін даними з фронт-офісними системами сторонніх розробників:
- ППП «МАГІЯ для ресторанів" (двосторонній),
- UCS RKeeper v.6 (тільки завантаження даних про реалізацію).
- Завантаження технологічних карт з «Рарус: Збірник рецептур, редакція 1»
- Вивантаження даних в конфігурацію «Бухгалтерія 8 для України»
- Вивантаження даних в конфігурацію «Управління корпоративними фінансами для України».