Управління торгівлею для України

Конфігурація "Управління торгівлею для України" є типовим прикладним рішенням, що дозволяє в комплексі автоматизувати завдання оперативного і управлінського обліку, аналізу і планування торгових операцій, забезпечивши тим самим ефективне управління сучасним торговим підприємством. Конфігурація призначена для автоматизації обліку в організаціях, що займаються оптово-роздрібною торгівлею. Конфігурація дозволяє вести оперативний облік і управління не тільки торговими, а й складськими і фінансовими операціями.

Конфігурація автоматизує наступні напрямки торгової діяльності:

  • управління продажами (включаючи оптову, роздрібну та комісійну торгівлю);
  • управління поставками;
  • планування продажів і закупівель;
  • управління складськими запасами;
  • управління замовленнями покупців;
  • управління відносинами з клієнтами;
  • аналіз товарообігу підприємства;
  • аналіз цін і управління ціновою політикою;
  • моніторинг і аналіз ефективності торгової діяльності.
  • Конфігурація підтримує оформлення практично всіх первинних документів торгового обліку, в тому числі і документів руху грошових коштів. За допомогою документів враховується оперативна інформація при здійсненні господарських операцій. На основі цієї інформації виробляється реалізація управлінських функцій.

Конфігурація "Управління торгівлею для України" призначена для обліку будь-яких видів торгових операцій. Завдяки гнучкості і настраиваемости конфігурація здатна виконувати функції обліку від ведення довідників і введення первинних документів до отримання різних аналітичних звітів.

У конфігурації ведеться управлінський облік по торговому підприємству в цілому. Для підприємства холдингової структури документи можуть оформлятися від імені декількох організацій, що входять в холдинг. Засобом реєстрації господарської операції є документ.

Конфігурація "Управління торгівлею" забезпечує автоматичний підбір даних, необхідних для ведення бухгалтерського обліку, і передачу цих даних в "Бухгалтерію 8". Крім того, передбачена передача даних в "Бухгалтерію 7.7".

У конфігурації передбачено перенесення даних з конфігурації "Торгівля і Склад" ..

Керівнику підприємства

Для керівника підприємства в першу чергу важливо, щоб система автоматизації приносила реальну користь. "Підприємство 8. Управління торгівлею для України" підвищує ефективність роботи підприємства за рахунок автоматизації рутинних операцій, за рахунок ведення обліку в реальному масштабі часу, за рахунок швидкої і зручної підготовки інформації для прийняття рішень на різних рівнях. Система дуже швидко запускається в експлуатацію і починає приносити віддачу. При зміні масштабів, підходів до управління або організації робіт на підприємстві перебудова системи не вимагає великих витрат. Це досягається за рахунок побудови бізнес-рішень на потужній сучасній технологічній платформі.

На відміну від попередньої версії 7.7, автоматизована облікова система розраховане не тільки на автоматизацію обліку, а й на реальну допомогу керівникам усіх рівнів, починаючи з директора. Багато керівників оцінять нові засоби інтерактивного аналізу ситуації, отримання детальних розшифровок цікавлять показників. Однак, ще більш важлива можливість отримання і аналізу управлінської інформації на регулярній основі. Вам не обов'язково вивчати екранні меню або детально знати функції системи, щоб використовувати автоматизовану облікову систему як активне джерело необхідних відомостей. Опція "Рапорт керівникові" забезпечить формування та подання огляду поточної ситуації - автоматично, регулярно, по заданому Вами розпорядку. Значення основних показників, проблеми, що вимагають Вашого оперативного втручання, зіставлення результатів роботи менеджерів - цей звіт Ви можете переглянути в інтернеті, отримати по електронній пошті у відрядженні або доручити секретарю його роздрукувати. Таким чином, перебуваючи в будь-якій точці земної кулі, Ви будете тримати руку на пульсі свого бізнесу, приймати рішення і планувати подальші дії, грунтуючись на актуальній картині реального стану справ.

Керівникам і фахівцям торговельних підрозділів

У новому прикладному рішенні приділений максимум уваги тому, щоб забезпечити ефективність Вашої щоденної роботи. Широкі можливості підготовки всіх необхідних документів, управління рухом товарів і ціноутворенням, прийому замовлень і контролю їх виконання, оптимізації складських запасів, аналізу товарообігу, планування закупівель і поставок зроблять її Вашим надійним помічником - за який би напрямок або ділянку Ви не відповідали. "Управління торгівлею" дозволить створити у Вашій компанії єдиний інформаційний простір, організувати чітку взаємодію підрозділів, допоможе співробітникам працювати єдиною командою.

Працівникам облікових служб

Програми автоматизованої облікової системи стали індустріальним стандартом облікових рішень. Прикладне рішення "Управління торгівлею" увібрало все краще, що було напрацьовано за роки розвитку його попередника - рішення "Торгівля і Склад 7.7". Зарекомендувала себе на практиці функціональність цієї, найбільш масово застосовується сьогодні в країні системи автоматизації торгово-складського обліку, доповнена цілим рядом нових можливостей. Ви отримуєте інструмент, який допоможе позбутися від рутинної роботи і наблизити облік до потреб реального бізнесу. При цьому регулярна інформаційно-методична підтримка дозволить вести його відповідно до чинного законодавства. Зрозуміло, "Управління торгівлею" дозволяє передати необхідні облікові дані в бухгалтерську систему.

IT-фахівцям підприємств

Автоматизована облікова система дає Вам в руки відповідає найсучаснішим стандартам комплекс інструментальних засобів і технологій для розробки, модифікації, адміністрування та супроводу корпоративної інформаційної системи. Всі ці кошти входять в поставку випускаються нами тиражних продуктів. В результаті встановлена ​​на підприємстві система не буде для Вас "чорним ящиком". Досвід показує, що більшості системних адміністраторів і фахівців з автоматизації досить декількох днів, щоб освоїти принципи побудови рішень програмного продукту - після цього Ви зможете не тільки супроводжувати, але й адаптувати систему відповідно до потреб своїх організацій. Важливо й те, що Ви зможете стати учасником професійного співтовариства фахівців з автоматизованої облікової системи, отримати підтримку при освоєнні системи, використовувати можливість різнобічного спілкування та обміну досвідом з численними колегами. Реальна відкритість системи і легкість її адаптації, широкі можливості масштабування і інтеграції, простота і зручність адміністрування та підтримки - все це дозволяє Вам витрачати мінімум зусиль на рішення "низькорівневих" технологічних питань і сконцентруватися на змістовних, творчих завданнях автоматизації бізнес-процесів підприємства.

Фахівцям консалтингових компаній і системних інтеграторів

Короткі терміни і ефективність впровадження, розумні ціни і гнучка ліцензійна політика, напрацьований комплекс типових і спеціалізованих рішень, розвинені засоби інтеграції - ось тільки частина переваг, що роблять автоматизованої облікової системи відмінним "будівельним матеріалом" для створення найрізноманітніших інформаційних систем. Багато консалтингові компанії та системні інтегратори відзначають, що застосування автоматизованих облікових систем став важливим фактором успіху їх проектів. Зниження проектних ризиків, можливість запропонувати замовникам конкурентоспроможний проект і виконати його, вклавшись в терміни і кошторису, - все це дозволяє підвищити репутацію Вашої компанії і рентабельність бізнесу, розширити коло клієнтів і поставити роботу з ними на індустріальну основу.