Роздріб 8. Магазин автозапчастин

Основні функціональні можливості галузевого рішення:

  • Оформлення приходу товарів від контрагента на склади підприємства, в тому числі в двохфазовому (ордерному) режимі
  • Оформлення реалізації товарів і послуг контрагенту, в тому числі в двохфазовому (ордерному) режимі
  • Оформлення переміщення товарів між магазинами, внутрішніми складами магазинів, магазинами і складами підприємства, в тому числі в двохфазовому (ордерному) режимі
  • Торгівля комплектами товарів, створеними як у момент продажу товару, так і з підготовкою комплекту (операція "комплектація")
  • Оформлення повернень товарів від покупців (реалізовані механізми автоматичного створення необхідних документів при поверненні «Не День в День" в режимі РМК)
  • Оформлення документів інвентаризації товарів ( "Інвентаризація товарів", "Списання товарів", "Оприбуткування товарів")
  • Оформлення прибуткових і видаткових касових ордерів безпосередньо в магазинах
  • Оформлення документів переміщення грошових коштів між магазинами, внутрішніми касами магазинів, магазинами і касами підприємства
  • Оформлення чеків продажу, і після закінчення зміни зведеного звіту по контрольно-касовій машині, з урахуванням повернених товарів в зміну
  • Робота з еквайринговими системами, облік оплат товарів по платіжних картах, облік договорів еквайрингу й умови повернення / неповернення торгівельної поступки еквайрером при поверненні товарів; оплата товарів кредитами
  • Можливість використання процентних знижок по дисконтних картах (накопичувальні знижки), знижки з поділом по магазинах, знижки контрагентам, знижки на суму чека, знижки за часом дії, по кількості товару, по виду оплати
  • Підтримка торгового обладнання: фіскальні реєстратори, термінали збору даних, сканери штрих-кодів, дисплеї покупця, платіжні термінали, рідери магнітних карт
  • У галузевому рішенні "Роздріб 8. Магазин автозапчастин" реалізований механізм обліку взаємозамінності номенклатурних позицій. Даний механізм призначений для зіставлення аналогічних взаємозамінних позицій і можливості вибору (підбору) аналогів в разі, якщо оригінальної (вибирається) позиції немає в наявності.

Ведеться облік шин та дисків в розрізі додаткових властивостей:

для шин - ширина шини, профіль шини, посадковий діаметр, індекс навантаження, індекс швидкості
для дисків - виліт диска, ширина диска, діаметр диска, посадковий розмір, посадковий діаметр
Реалізовано механізм вживаності авто запчастин, який представляє собою облік приналежності тих чи інших запчастин до марок автомобілів. Механізм може бути використаний при друку етикеток і цінників, взаємодії з різними автомобільними каталогами, при підборі номенклатурних позицій в різних документах. В основних аналітичних звітах реалізована можливість установки відбору по вживаності.

Механізм взаємодії з автомобільними каталогами, реалізований в конфігурації "Роздріб 8. Магазин автозапчастин", надає можливість пошуку деталей в базі даних каталогу та імпорту даних з каталогу в номенклатурний довідник конфігурації.

В "Роздріб 8. Магазин автозапчастин" поряд з многомагазінним урахуванням, реалізований багатофірмовий облік, де кожен склад (торговий зал) може бути віднесений до певної організації.

"Роздріб 8. Магазин автозапчастин" може використовувати ордерні схеми переміщення, реалізації та надходження товарів на склади підприємства і в магазини. Ордерна схема являє собою переміщення в буферний список товарів, необхідних до прийняття або відвантаження зі складу, фактична ж операція з товарним залишком на складі проводиться видатковими або прибутковим ордером.

В системі реалізована можливість контролю установки цін на товари для кожного магазину окремо, що забезпечує відповідність цін в інформаційній базі і цінників в торгових залах магазинів. Є можливість роботи з типами цін номенклатури, які в разі використання керуючої системи можуть виступати в ролі рекомендованих цін до роздрібної торгівлі, але бути скоригованими для роздрібного продажу в залежності від географічного положення роздрібної точки (присутність аналогічних товарів за нижчими цінами в конкуруючих організаціях, що перебувають в безпосередній близькості до магазину). Також реалізовані механізми створення макетів цінників і етикеток та їх друку з будь-яких видів "товарних" документів.