Роздріб 8. Магазин одягу і взуття для України

Галузеве рішення "Роздріб 8. Магазин одягу і взуття для України" призначено для автоматизації оперативного і управлінського обліку, аналізу і планування операцій в роздрібній торгівлі одягом, взуттям, аксесуарами, товарами для спорту та активного відпочинку, як в форматі одиночних магазинів, так і роздрібної торговельної мережі. Галузеве рішення створено на основі програмного продукту "Роздріб 8".

Основні можливості:

  • Облік товару в розрізі характеристик
  • Налаштування облік за характеристиками, таким як колір, розмір, ріст і т.д. для кожного виду номенклатури
  • Ведення кількісного обліку товарів в розрізі характеристик в документах
  • Ергономічні інтерфейси для введення характеристик:
  • Розгорнуті за характеристиками або згорнуті по артикулу друковані форми документів
  • Можливість обміну проданого товару всередині одного артикулу без оформлення повернення
  • Зручне форми підбору і пошуку по кольорово-розмірним характеристикам
  • Можливість роботи зі сканерами штрих-кодів

Можливість коригування залишків товарів за характеристиками в межах одного артикулу без проведення інвентаризації

Зумовлені аналітичні ознаки обліку товарів

  • вид номенклатури
  • сезон
  • виробник
  • бренд
  • колекція
  • стать
  • Автоматичне формування найменування товару на підставі зазначених аналітичних ознак
  • вказівка ​​складу товару, з можливістю друку на етикетці і ціннику

Функціональні можливості

  • Ергономічний і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс касира ( «фронт» касира);
  • Підтримка роботи з сенсорними екранами, блокування робочого місця у відсутності касира;
  • Пошук товару за порівняльними розмірним шкалами;
  • Реєстрація особисті продажу співробітників магазинів в документах продажу;
  • Використання статусів чеків ККМ: відкладений чек, анульований чек, архівний чек;
  • Торгівля комплектами товарів, створеними як у момент продажу товару, так і з підготовкою комплекту (операція «комплектація»);
  • Оформлення повернень товарів від покупців (реалізовані механізми автоматичного створення необхідних документів при поверненні «Не день в день» в режимі РМК)
  • Оформлення документів інвентаризації товарів ( «Інвентаризація товарів», «Списання товарів», «Оприбуткування товарів»);
  • Оформлення прибуткових і видаткових касових ордерів безпосередньо в магазинах;
  • Оформлення документів переміщення грошових коштів між магазинами, внутрішніми касами магазинів, магазинами і касами підприємства;
  • Оформлення чеків продажу, і після закінчення зміни зведеного звіту по контрольно-касовій машині, з урахуванням повернених товарів в зміну;
  • Робота з еквайринговими системами, облік оплат товарів по платіжних картах, облік договорів еквайрингу й умови повернення / неповернення торгівельної поступки еквайрером при поверненні товарів; оплата товарів кредитами;
  • Можливість використання процентних знижок по дисконтних картах (накопичувальні знижки), знижки з поділом по магазинах, знижки контрагентам, знижки на суму чека, знижки за часом дії, по кількості товару, по виду оплати;
  • Підтримка торгового обладнання: фіскальні реєстратори, термінали збору даних, сканери штрих-кодів, вагове обладнання, дисплеї покупця, платіжні термінали, рідери магнітних карт.
  • Інформаційні бази, створені на основі галузевого рішення «Роздріб 8. Магазин одягу та взуття», мають можливість роботи в режимі розподілених інформаційних баз (РИБ) з чітким поділом документообігу по магазинах, де в головному вузлі РИБ консолідується інформація по всіх магазинах мережі.

i/prdukcia/3odez.jpg" />

Передбачені механізми автоматичного ініціювання обміну.

Поряд з РИБ «Роздріб 8. Магазин одягу і взуття для України» може автоматично обмінюватися інформацією з керуючою інформаційною системою (back-office) в дуплексному режимі. У якості керуючої системи для «Роздріб 8. Магазин одягу і взуття для України» може використовуватися «Управління торгівлею для України». У керуючій системі можна створити необмежену кількість вузлів конфігурації «Роздріб 8. Магазин одягу і взуття для України», які в свою чергу можуть бути головними вузлами розподіленої інформаційної бази.

Передбачені механізми адміністрування користувачів інформаційної бази віддалених вузлів РИБ з головного вузла «Роздріб 8. Магазин одягу і взуття для України» адміністратором системи, наприклад, в головному вузлі РИБ, адміністратор системи може створити (редагувати, призначати ролі, інтерфейси, скидати пароль) користувача інформаційної бази віддаленого вузла, а також мати доступ до актуальної інформації про налаштування користувачів ІБ, зроблених в режимі конфігуратора (або підприємства) безпосередньо у вузлах РИБ.

У «Роздріб 8. Магазин одягу і взуття для України» поряд з многомагазінним урахуванням, реалізований багатофірмовий облік, де кожен склад (торговий зал) може бути віднесений до певної організації.

«Роздріб 8. Магазин одягу і взуття для України» може використовувати ордерні схеми переміщення, реалізації та надходження товарів на склади магазину. Ордерна схема являє собою переміщення в буферний список товарів, необхідних до прийняття або відвантаження зі складу, фактична ж операція з товарним залишком на складі проводиться видатковими або прибутковим ордером.

В системі реалізована можливість контролю установки цін на товари для кожного магазину окремо, що забезпечує відповідність цін в інформаційній базі і цінників в торгових залах магазинів. Є можливість роботи з типами цін номенклатури, які в разі використання керуючої системи можуть виступати в ролі рекомендованих цін до роздрібної торгівлі, але бути скоригованими для роздрібного продажу в залежності від географічного положення роздрібної точки (присутність аналогічних товарів за нижчими цінами в конкуруючих організаціях, що перебувають в безпосередній близькості до магазину). Також реалізовані механізми створення макетів цінників і етикеток та їх друку з будь-яких видів «товарних» документів.

Оперативні звіти: залишки товарів, рух товарів, продажу товарів (з деталізацією по знижкам, клієнтам, платіжними картками та продавцям)
Аналітичні звіти: аналіз оборотності товарів, аналіз обсягів продажів і торгової націнки з побудовою графіків, аналіз руху грошових коштів, аналіз взаєморозрахунків з контрагентами, аналіз активів і пасивів торгової компанії, планування потреб в номенклатурі, показники ефективності
Додаткові аналітичні звіти: «Шахматка», Аналіз продажів в розрізі додаткових аналітичних ознак (бренд, сезон, підлогу і т.д.)
Регламентні звіти (типові статистичні форми): товарний звіт, зведений звіт (про показання лічильників ККМ і виручці за поточний день в разі використання більше однієї.