ERP 2 (бета-версія)

Випущена бета-верcія прикладного рішення "ERP 2"

Сповіщаємо користувачів і партнерів про випуск бета-версії нової ERP-системи – "ERP Управління підприємством 2 для України", інноваційного рішення для побудови комплексних інформаційних систем управління діяльністю багатопрофільних підприємств України, що розроблено з урахуванням кращих практик автоматизації великого і середнього бізнесу.

"ERP Управління підприємством 2 для України" є розвитком наймасовішої в Україні системи ERP-класу –"Управління виробничим підприємством для України" редакції 1.3 (УПП), враховує досвід, що накопичений під час впроваджень та використання цієї системи у масштабних проектах, які налічують понад п'ятсот робочих місць. Особлива увага під час розробки конфігурації була приділена реалізації функціональних можливостей, затребуваних великими підприємствами різних напрямків діяльності, у тому числі з технічно складним виробництвом. Такий підхід дозволив істотно розширити можливості та область застосування нового ERP-рішення у порівнянні з УПП.

Конфігурація розроблена компанією "АБІ Україна" (м. Київ) на платформі автоматизованої обліковох системи на замовлення ДП "Єврософтпром". Всі права на розповсюдження конфігурації належать ДП "Єврософтпром".

Основні напрямки розвитку в "ERP Управління підприємством 2 для України":

Підсистема управління виробництвом забезпечує управління по міжцехових переходах і на операційному рівні, оперативну диспетчеризацію, управління по "вузьких місцях", управління завантаженням обладнання.

Підсистема організації ремонтів дозволяє вести облік об'єктів ремонту, реєструвати напрацювання, контролювати виконання поточних та позапланових ремонтів.

Система обліку витрат і розрахунку собівартості забезпечує деталізацію до складу вихідних витрат, наочність та контроль обґрунтованості розрахунку.

Підсистема управління фінансами дозволяє вести облік у розрізі напрямків діяльності, використовувати гнучкі правила розподілу витрат. Функціонал казначейства дозволяє ефективно управляти грошовими коштами. Вдосконалені механізми та інструменти бюджетування використовують табличну модель бюджетування, дозволяють ефективно та наочно управляти бюджетним процесом з використанням діаграми Ганта.

Система ефективного управління процесом продажів, дозволяє використовувати мобільні робочі місця працівників складів і торгових представників.

Управління взаємовідносинами з клієнтами дозволяє оцінювати результати маркетингових акцій, відстежувати стадії угод з клієнтами, формувати воронку продажів та аналізувати ефективність роботи персоналу.

Підсистема управління закупками включає спеціалізовані робочі місця, що дозволяють відповідно до правил забезпечення автоматично розрахувати потребу у закупівлі ТМЦ.

У рамках функціоналу регламентованого обліку забезпечується автоматичне відображення господарських операцій в обліку відповідно до облікової політики з точністю до груп фінансового обліку, автоматична виписка і контроль номенклатурного складу податкових накладних.

Функціонал управління персоналом і розрахунку заробітної плати дозволяє здійснювати ведення кадрового обліку в обсягах, що необхідно великим виробничим підприємствам, проводити розрахунок зарплати за даними вироблення.

Підсистема міжнародного фінансового обліку (МСФО) дозволяє вести облік і складати звітність, використовуючи різні способи підготовки звітності, комбінуючи дані бухгалтерського, оперативного і паралельного обліків.