Салон краси

Можливості

Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM):

  • Ведення бази клієнтів;
  • Попередній запис (одночасний запис відразу до декількох майстрам), онлайн-запис;
  • Система нагадувань;
  • Розсилка SMS і e-mail повідомлень клієнтам безпосередньо з програми;
  • Звіти по клієнтах (статистика відвідування салону, завантаження робочих місць салону, продажу по клієнтах, рейтинг клієнтів по скасувань записи і багато інших).
  • Проведення маркетингових заходів для утримання / залучення клієнтів, а також підвищення рівня сервісу і якості послуг, що надаються.

Проведення опитувань;

  • Аналіз ефективності реклами.

Система підвищення лояльності клієнтів:

  • Дисконтні карти;
  • Накопичувальні знижки;
  • Бонусна система з нарахуванням на особовий рахунок клієнта;
  • Надання знижки у вигляді відсотка, суми, подарунка;
  • Подарункові сертифікати.

Управління персоналом:

  • Планування графіка роботи майстрів;
  • Відображення фактично відпрацьованого часу роботи майстрів;
  • Управлінський розрахунок зарплати (оклад по днях, годинах;% від надання послуг, від продажу товарів, від загальної виручки салону);
  • Ведення взаєморозрахунків з працівниками;
  • Звіти по співробітниках (план-фактний аналіз робочого часу, продажу співробітників, рейтинг співробітників із залучення й утримання клієнтів і багато інших).

Облік товарів і матеріалів на складі:

  • Планування потреб в номенклатурі;
  • Контроль критичних залишків, як у майстра, так і на складі;
  • Повний цикл складських операцій по товарах і матеріалами (надходження, повернення, реалізація, переміщення, списання та інвентаризація);
  • Передача матеріалів майстру під звіт;
  • План-фактний аналіз витрат матеріалів;
  • Списання матеріалів за нормами при наданні послуг;
  • Роздрібний продаж товару клієнтам;
  • Заповнення документів з використанням терміналу збору даних;
  • Оцінка складських запасів в закупівельних або роздрібних цінах.

Облік грошових коштів:

  • Касові і банківські операції;
  • Завантаження банківських виписок з систем "Клієнт-банк";
  • Облік оплати послуг банківськими картами;
  • Особові рахунки клієнтів.

Аналіз діяльності салону:

  • Контроль роботи салону через Інтернет;
  • Статистика відвідування салону, структура продажів і запасів;
  • Аналіз ефективності роботи персоналу;
  • Розрахунок собівартості;
  • Фінансовий результат діяльності салону;
  • Отримання керівництвом салону звітів по виручці і прибутку за допомогою SMS або e-mail повідомлень.
  • Розмежування прав доступу до функцій програми, контроль дій персоналу.

Об'єднання мережі салонів в єдиний інформаційний простір за допомогою мережі Інтернет.

Інтеграція:

Бухгалтерія 8 - (версія для Росії, відповідно до РСБО) - бухгалтерський і податковий облік ведеться з використанням вже накопичених даних про роботу салону, що виключає повторне введення інформації.
Готель 8 - єдине місце розрахунків з гостями на стійці реєстрації для Cалон краси в готелі, вартість послуг салону записується «на номер» гостя.
Широкий спектр підключається торгового обладнання:

  • Фіскальні реєстратори;
  • Сканери штрих-кодів;
  • Термінали збору даних;
  • Зчитувачі магнітних і безконтактних карт;
  • Еквайрингові термінали.
  • Конфігурація має закриті ділянки коду і захищена ключем апаратного захисту.