Салон краси
Можливості
Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM):
- Ведення бази клієнтів;
- Попередній запис (одночасний запис відразу до декількох майстрам), онлайн-запис;
- Система нагадувань;
- Розсилка SMS і e-mail повідомлень клієнтам безпосередньо з програми;
- Звіти по клієнтах (статистика відвідування салону, завантаження робочих місць салону, продажу по клієнтах, рейтинг клієнтів по скасувань записи і багато інших).
- Проведення маркетингових заходів для утримання / залучення клієнтів, а також підвищення рівня сервісу і якості послуг, що надаються.
Проведення опитувань;
- Аналіз ефективності реклами.
Система підвищення лояльності клієнтів:
- Дисконтні карти;
- Накопичувальні знижки;
- Бонусна система з нарахуванням на особовий рахунок клієнта;
- Надання знижки у вигляді відсотка, суми, подарунка;
- Подарункові сертифікати.
Управління персоналом:
- Планування графіка роботи майстрів;
- Відображення фактично відпрацьованого часу роботи майстрів;
- Управлінський розрахунок зарплати (оклад по днях, годинах;% від надання послуг, від продажу товарів, від загальної виручки салону);
- Ведення взаєморозрахунків з працівниками;
- Звіти по співробітниках (план-фактний аналіз робочого часу, продажу співробітників, рейтинг співробітників із залучення й утримання клієнтів і багато інших).
Облік товарів і матеріалів на складі:
- Планування потреб в номенклатурі;
- Контроль критичних залишків, як у майстра, так і на складі;
- Повний цикл складських операцій по товарах і матеріалами (надходження, повернення, реалізація, переміщення, списання та інвентаризація);
- Передача матеріалів майстру під звіт;
- План-фактний аналіз витрат матеріалів;
- Списання матеріалів за нормами при наданні послуг;
- Роздрібний продаж товару клієнтам;
- Заповнення документів з використанням терміналу збору даних;
- Оцінка складських запасів в закупівельних або роздрібних цінах.
Облік грошових коштів:
- Касові і банківські операції;
- Завантаження банківських виписок з систем "Клієнт-банк";
- Облік оплати послуг банківськими картами;
- Особові рахунки клієнтів.
Аналіз діяльності салону:
- Контроль роботи салону через Інтернет;
- Статистика відвідування салону, структура продажів і запасів;
- Аналіз ефективності роботи персоналу;
- Розрахунок собівартості;
- Фінансовий результат діяльності салону;
- Отримання керівництвом салону звітів по виручці і прибутку за допомогою SMS або e-mail повідомлень.
- Розмежування прав доступу до функцій програми, контроль дій персоналу.
Об'єднання мережі салонів в єдиний інформаційний простір за допомогою мережі Інтернет.
Інтеграція:
Бухгалтерія 8 - (версія для Росії, відповідно до РСБО) - бухгалтерський і податковий облік ведеться з використанням вже накопичених даних про роботу салону, що виключає повторне введення інформації.
Готель 8 - єдине місце розрахунків з гостями на стійці реєстрації для Cалон краси в готелі, вартість послуг салону записується «на номер» гостя.
Широкий спектр підключається торгового обладнання:
- Фіскальні реєстратори;
- Сканери штрих-кодів;
- Термінали збору даних;
- Зчитувачі магнітних і безконтактних карт;
- Еквайрингові термінали.
- Конфігурація має закриті ділянки коду і захищена ключем апаратного захисту.