"Роздріб 8"
Прикладне рішення "Роздріб 8" призначено для автоматизації торговельної діяльності магазинів і інших роздрібних торгових точок, в тому числі об'єднаних в торгову мережу.
Програма "Роздріб 8 для України" автоматизує наступні операції:
- прихід товарів від контрагента на склади магазину, в тому числі в двофазному (ордерному) режимі;
- реалізація товарів і послуг контрагенту, в тому числі в двофазному (ордерному) режимі;
- переміщення товарів між магазинами, внутрішніми складами магазинів, магазинами і складами торгового підприємства, в тому числі в двофазному (ордерному) режимі;
- торгівля комплектами товарів, створеними як у момент продажу товару, так і з підготовкою комплекту (операція "комплектація");
- повернення товарів від покупців;
- оприбуткування, інвентаризація та списання товарів;
- оформлення прибуткових і видаткових касових ордерів безпосередньо в магазинах;
- переміщення грошових коштів між магазинами, внутрішніми касами магазинів, магазинами і касами торгового підприємства;
- оформлення чеків продажу, формування після закінчення зміни зведеного звіту по контрольно-касовій машині з урахуванням повернутих товарів в зміну;
- робота з еквайринговими системами, облік оплати товарів по платіжних картах, облік договорів еквайрингу й умови повернення / неповернення торгівельної поступки еквайрером при поверненні товарів;
- оплата товарів кредитами;
- використання процентних знижок за дисконтними картками (в тому числі і накопичувальних знижок), знижок з поділом по магазинах, знижок контрагентам, знижок на суму чека, знижок за часом дії, по кількості товару, по виду оплати.
"Роздріб 8 для України" підтримує роботу наступного торгового обладнання:
- фіскальні реєстратори,
- термінали збору даних,
- сканери штрих-кодів,
- вагове обладнання,
- дисплеї покупця,
- платіжні термінали,
- зчитувачі магнітних карт.
- Облік торгових операцій в "Роздріб 8 для України" ведеться тільки в гривнях.
Розподілені інформаційні бази і обмін з керуючою системою
"Роздріб 8 для України" підтримує роботу в режимі розподілених інформаційних баз (РИБ) з чітким поділом документообігу по магазинах, де в головному вузлі РИБ консолідується інформація по всіх магазинах мережі. Передбачені механізми автоматичного ініціювання обміну.
Поряд з роботою в режимі РИБ програма "Роздріб 8 для України" може автоматично обмінюватися інформацією з керуючою інформаційною системою (back-office) в дуплексному режимі. У якості керуючої системи для програми "Роздріб 8 для України" може використовуватися конфігурація "Управління торгівлею для України" редакції 2.3. У керуючій системі можна створити необмежену кількість вузлів "Роздріб 8 для України", які, в свою чергу, можуть бути головними вузлами розподіленої інформаційної бази.
Адміністрування користувачів
Передбачені механізми адміністрування користувачів інформаційної бази віддалених вузлів РИБ з головного вузла "Роздріб 8 для України". Наприклад, в головному вузлі РИБ адміністратор системи може створити (редагувати, призначати ролі, інтерфейси, скидати пароль) користувача інформаційної бази віддаленого вузла, а також мати доступ до актуальної інформації про налаштування користувачів інформаційної бази, зроблених в режимі "Конфігуратор" (або в режимі "Підприємство") безпосередньо у вузлах РИБ.
Багатофірмовий облік
У програмі "Роздріб 8 для України" поряд з многомагазінним урахуванням реалізований багатофірмовий облік, де кожен склад (торговий зал) може бути віднесений до певної організації. При цьому можуть використовуватися різні системи оподаткування: загальна система оподаткування, спрощена система оподаткування.
Робота за ордерним схемою
"Роздріб 8 для України" підтримує ордерні схеми переміщення, реалізації та надходження товарів на склади магазину. Ордерна схема являє собою переміщення в буферний список товарів, необхідних до прийняття або відвантаження зі складу, фактична ж операція з товарним залишком на складі проводиться видатковими або прибутковим ордером. У програмі "Роздріб 8" передбачені кошти для оперативного контролю надійшли і відвантажених товарів у разі роботи за ордерним схемою.