Ліцензія на підсистему «Харчування». Рарус: Управління санаторно-курортним комплексом, редакція 2, українська версія

Призначення продукту

Програмний продукт «Рарус: Управління санаторно-курортним комплексом, редакція 2» призначений для комплексної автоматизації установ санаторно-курортного типу (готелів, готелів, санаторіїв, профілакторіїв, будинків відпочинку і т. Д.). Даний програмний продукт дозволяє одночасно автоматизувати 3 блоку оперативного обліку на підприємстві (готельний, ресторанний і амбулаторний), а також організувати гнучке взаємодія всіх трьох блоків в єдиній інформаційній базі.

Програмний комплекс «Рарус: Управління санаторно-курортним комплексом, редакція 2» складається з трьох модулів (Проживання, Харчування, Медичні послуги) і може поставлятися як комплексною поставкою, так і помодульно. Модуль «Харчування» не поставляється окремо і може бути придбаний тільки додатково до модуля «Проживання».

Модуль «Харчування» дозволить автоматизувати робочі місця:

  • Бухгалтера-калькулятора
  • завідувача виробництвом
  • технолога
  • комірника
  • Керуючого (Директора).

У складі рішення «Рарус: Управління санаторно-курортним комплексом, редакція 2» вирішує завдання:

  • Управління закупівлями (Планування та облік)
  • Управління запасами (сумовий і кількісно-сумовий оперативний складський облік)
  • Управління виробництвом (Планування та облік)
  • Урахування специфіки дієтхарчування в складанні і затвердженні меню
  • Обліку взаєморозрахунків з постачальниками Рарус: Управління санаторно-курортним комплексом. Модуль "Ресторан"
  • Обліку реалізації. Можливість реалізації харчування гостям
  • Обліку банківських і касових операцій
  • Обліку інших активів (одяг, посуд, основні засоби)
  • Планування виробництва страв і напівфабрикатів
  • Планування банкетів та фуршетів (АРМ Замовлення банкету)
  • Планування харчування за даними готелю
  • Управлінського обліку: доходи і витрати, грошові кошти, управлінський баланс
  • Формування оперативної звітності
  • Обміну даними з фронт-офісними і бухгалтерськими системами.

Модуль «Харчування». Основні функціональні можливості

Основні функціональні можливості

  • Управління складськими запасами Рарус: Управління санаторно-курортним комплексом. Модуль "Ресторан"
  • Облік за методами «ФІФО», «ЛІФО» і по «Середньому»
  • Облік додаткових витрат
  • Облік товарів за додатковими характеристиками
  • Переміщення, інвентаризація, списання, пересортиця
  • Розширена функціональність проведення інвентаризації: інвентаризація алкоголю, напівфабрикатів, розподіл мінусів.

Виробництво

  • Складання планів виробництва в розрізі різних характеристик обліку на основі аналізу даних про виробництво за попередні періоди Рарус: Управління санаторно-курортним комплексом. Модуль "Ресторан"
  • Порівняння планів виробництва по різних місцях реалізації страв і товарів компанії
  • Планування виробництва харчування за даними готельного блоку
  • Випуск продукції (страв, напівфабрикатів, комплексних обідів) з розрахунком собівартості
  • Розгорнутий облік напівфабрикатів
  • Ручне коректування, додавання і видалення списуються у виробництво продуктів
  • Автоматичний двосторонній взаємозамінність аналогів
  • Підтримка різних технологічних карт (рецептур) однієї страви
  • Оформлення разукомплектации страв і оброблення товарів
  • Облік спецій Рарус: Управління санаторно-курортним комплексом. Модуль "Ресторан"
  • Облік за термінами зберігання
  • облік сезонності
  • Спеціальний алгоритм перерахунку виробництва дозволяє врахувати надходження продуктів, введені «заднім числом», а також провести перерахунок їх списання у виробництво і переоформити первинні форми звітності, зокрема, внутрішні переміщення
  • Різні механізми розрахунку які рецептур

Ціноутворення

  • Необмежена кількість категорій цін
  • Зберігання цін постачальників
  • Можливість завдання і зберігання ціни в будь-якій валюті
  • Формування націнок і знижок, переоцінка

Взаєморозрахунки і кредитування

  • Подання контрагента у вигляді групи юридичних осіб
  • Використання підсистеми «властивості об'єктів» для контрагентів
  • Ведення взаєморозрахунків в розрізах «контрагент», «договір», «угода»
  • Індивідуальна стратегія відвантаження і оплати для кожного контрагента або групи контрагентів.

Керування продажами

  • Поділ оптового і роздрібного документообігу
  • Можливість вести єдині продажу в розрізі трьох блоків (Проживання, Ресторан, Медичні послуги)
  • Облік послуг, що надаються гостям - як пакетами, що входять в тариф, так і окремо
  • Розширений аналіз продажів
  • Реалізація товарів і страв з модифікаторами

Управління поставками

  • Оперативне планування закупівель, контроль оплати і поставки
  • Формування внутрішніх замовлень
  • Прийом на комісію

Аналітичні і фінансові звіти

  • управлінський баланс
  • Доходи і витрати
  • Грошові кошти компанії
  • взаєморозрахунки компанії
  • Аналіз випуску продукції
  • Аналіз перевитрати продуктів по днях
  • Калькуляційні картки за період
  • Звіт за собівартістю
  • аналіз продажів
  • ABC аналіз товарів

Робота з торговим обладнанням

Увага! Торговельне обладнання підключається до конфігурації виключно для забезпечення завдань по автоматизації складського обліку.

Календарне планування

Бюджетування

Обміни даними

  • Прихід товару за допомогою сканера штрих коду або терміналу збору даних
  • Прихід вагового товару з використанням вагів з принтером етикеток
  • Інвентаризація товару за допомогою терміналу збору даних
  • АРМ Коммунікатора - система планування будь-яких подій або дій в різних періодах: місяць, тиждень, день
  • Призначення завдання співробітнику або групі осіб
  • Система нагадувань і внутрішніх повідомлень
  • Прив'язка до графіків роботи співробітників
  • Підсистема обліку середньострокового планування (місяць, квартал, рік)
  • Бюджет продажів, бюджет закупівель, бюджет руху грошових коштів, бюджет виробництва, бюджет накладних витрат
  • Кожен бюджет складається для конкретного підрозділу і сценарію планування
  • Бюджети, пов'язані з номенклатурою можуть бути складені як в розрізі номенклатури, так і в розрізі типів номенклатури
  • Включає механізми прогнозування та план-фактного аналізу

Двосторонній обмін даними з фронт-офісними системами:
Обмін даними з фронт-офісними системами сторонніх розробників:

  • АС «РЕСТАРТ»
  • ресторан
  • ППП «МАГІЯ для ресторанів" (двосторонній),
  • UCS RKeeper v.6 (тільки завантаження даних про реалізацію).
  • Завантаження технологічних карт з «Рарус: Збірник рецептур, редакція 1»
  • Вивантаження даних в конфігурацію «Бухгалтерія 8 для України»
  • Вивантаження даних в конфігурацію «Управління корпоративними фінансами для України».