BAS ERP

ОПИС ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ "BAS ERP"
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСАМИ

У конфігурації реалізована функціональність заявок на витрачання грошових коштів, контролюється виконання платежів за заявками.
В обліку безготівкових грошових коштів розділені реєстрація оперативної інформації про вхідні та вихідні платежі (за первинними платіжними документами) і реєстрація виписок (реалізованих окремим документом). Це дозволяє підвищити оперативність обліку (зокрема, взаєморозрахунків), не спотворюючи при цьому облік коштів на банківських рахунках, полегшити обробку платіжок та виписок, отримати повний контроль за грошовими коштами, що знаходяться в процесі зарахування, списання або переміщення.
Розроблено функціонал обліку розрахунків з банком по еквайрингової операціями. Крім власне реєстрації операцій платежу і повернення за платіжними картками, доданий етап реєстрації звітів від банків щодо зарахування платежів, списання повернень, утриманню комісії, що дозволяє відстежити кожну операцію від моменту проведення платежу до надходження коштів на банківський рахунок.
Облік фінансових результатів (прибутку, збитків) ведеться в розрізі напрямів діяльності підприємства. Склад напрямків може визначатися дуже гнучко - наприклад, напрямки можуть відповідати точкам продажу (для роздрібних підприємств), асортименту (для дистриб'юторів), проектам і т. Д. Підтримується опис довільних правил розподілу собівартості і виручки від продажів на напрями діяльності, що спираються на аналітику продажів .
Все це дозволяє детально аналізувати ефективність діяльності підприємства і розвивати бізнес, оптимізуючи склад напрямків діяльності.

Основні інновації рішення і розвиток функціоналу:
• Облік кредитів, депозитів і позик.
• Еквайринг (платіжні картки).
• Гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря.
• Розширені можливості управління поточними платежами.
• Маршрути узгодження заявок.
• Гнучкі інструменти для формування платіжних документів на майбутні дати.
• Інвентаризація кас і банківських рахунків.
• Аналітична звітність по руху грошових коштів.
• Настроюваний план рахунків міжнародного фінансового обліку.
• Трансляція операцій в підсистему МСФЗ за даними оперативного і регламентованого обліку
• Відкладене відображення проводок в обліку.
• Створення документів за типовими операціями.
• аудируемой даних.
• Генератор фінансових звітів, в т.ч. для формування звітності за міжнародними стандартами способами трансляції операцій і трансформації звітності.

БЮДЖЕТУВАННЯ
У конфігурації реалізовано управління процесом бюджетування. При цьому в системі використовується інтуїтивно зрозуміла настройка структури бюджетів за рахунок використання "табличній моделі бюджетування".
Різноманітні засоби автоматичного розрахунку бюджетних статей дозволяють здійснювати розшифровку до вихідних даних розрахунків. При цьому для кожної статті бюджету використовуються до 6 довільних аналітик.
Відображення і редагування примірників бюджету можливо цілком в одній формі. В системі зберігається історія змін значень бюджетних статей.

Розрахунок планових показників здійснюється в формі редагування бюджету і допускає використання розрахунків за формулою для кожного показника одночасно від декількох джерел даних.
Опція версіонірованія для примірників бюджетів дозволяє виробляти: порівняння версій, згортку, видалення, а також відкат до версії.
Дані можливості дозволяють істотно оптимізувати процес впровадження (коригування) обраних бюджетних моделей.
Основні інновації рішення і розвиток функціоналу:
• Настроювані види бюджетів і розширена аналітика.
• Моделювання сценаріїв.
• Управління бюджетним процесом.
• Підтримка декількох валют.
• Табличні форми введення і коригування.
• Економічний прогноз.
• Аналіз досягнення планових показників.
• Складання зведеної звітності за результатами моніторингу.
• Розширений фінансовий аналіз.

МОНІТОРИНГ І АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
У конфігурації реалізовані нові можливості для побудови ієрархічної моделі цілей і цільових показників, включені інструменти для їх моніторингу, включаючи розширений аналіз і доступ з мобільних пристроїв.
Основні інновації рішення і розвиток функціоналу:
• Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників.
• Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння.
• Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних.
• Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності.
• Різноманіття графічних форм аналітичних звітів.
• Доступ з мобільного пристрою (планшет, смартфон).
регламентованого обліку
Конфігурація містить весь необхідний інструментарій для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, включаючи підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності в організації. Бухгалтерський і податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України.
Облік оподатковуваного прибутку, ПДВ та Єдиного податку реалізований відповідно до норм Податкового кодексу України.
До складу конфігурації включений план рахунків бухгалтерського обліку, відповідний Наказу Міністра фінансів України "Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку та інструкції по його застосуванню" №291 від 30 листопада 1999 року. Склад рахунків, організація аналітичного, валютного, кількісного обліку на рахунках відповідають вимогам законодавства по веденню бухгалтерського обліку і віддзеркаленню даних в звітності. При необхідності користувачі можуть самостійно створювати додаткові субрахунки і розрізи аналітичного обліку.
Конфігурація надає користувачеві набір стандартних звітів, які дозволяють аналізувати дані по залишкам, оборотам рахунків і по проводках в різних розрізах. При формуванні звітів є можливість налаштувати угруповання, відбір і сортування інформації, виведеної в звіт, виходячи із специфіки діяльності організації і виконуваних користувачем функцій.
У конфігурацію включені обов'язкові (регламентовані) звіти, призначені для подання власникам організації і контролюючим державним органам: форми бухгалтерської звітності, податкові декларації.
Регламентовані звіти, для яких така можливість передбачена нормативними документами, можуть бути вивантажені в електронному вигляді.

Основні інновації рішення і розвиток функціоналу:
• Налаштування правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку.
• Облік фактів господарської діяльності відкладеним проведенням з контролем актуальності відображення.
• Оперативний контроль формування проводок для довільного документа.
• Автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них виходячи з номенклатурного складу документів відвантаження.
• Контроль повноти і правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання.

УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ І РОЗРАХУНОК ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ
Підсистема призначена для організації роботи служб компанії, зайнятих управлінням людськими ресурсами, комплексної автоматизації процесів, що забезпечують підтримку кадрової політики підприємства з урахуванням всіх вимог чинного законодавства. Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються такі можливості:
• робота з персональними даними співробітників;
• облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій, включаючи отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності;
• організація роботи до штатного розкладу;
• робота з договорами підряду;
• облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів;
• розрахунок заробітної плати персоналу з використанням різних систем оплати праці: погодинної (в тому числі тарифної), відрядної і їх різновидів;
• використання показників ефективності діяльності організації та безпосередньо конкретного співробітника при розрахунку винагород за працю;
• розрахунок утримань із заробітної плати, в тому числі за виконавчими документами;
• нарахування інших доходів, не пов'язаних з оплатою праці і доходів в натуральній формі;
• проведення взаєморозрахунків з персоналом в готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках;
• аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності;
• отримання уніфікованих звітних форм;
• вирахування регламентованих законодавством податків і відрахувань до фонду оплати праці;
• формування регламентованої звітності по заробітній платі, як зведеної, так і персоніфікованою.

Основні інновації рішення і розвиток функціоналу:
• Аналіз ефективності управління персоналом.
• Розрахунок зарплати за даними вироблення співробітників.
• Комплекс розрахунків з персоналом.
• Гнучкі можливості відображення зарплати в фінансовому і регламентованому обліку.
• Можливість введення необмеженої кількості показників, довільні формули.
• Аналіз фонду оплати праці.
• Розрахунок і нарахування резерву відпусток.
• Розвиток можливостей регламентованого розрахунку зарплати.

КЕРУВАННЯ ВИРОБНИЦТВОМ
У конфігурації розроблена повністю нова підсистема управління виробництвом. Реалізовано новий підхід до управління процесами, який дозволяє мінімізувати залежність якості планування від точності нормативних даних. Це означає, що, навіть не маючи точних нормативів часу для всіх виробничих операцій, можна сформувати виконані виробничі плани.
Реалізовано два рівня управління виробництвом: рівень диспетчера - логіста підприємства і локальний (цехової) рівень управління. Планування по міжцеховим переділів здійснюється на підставі етапів ресурсної специфікації, завдання надходять у виробничі підрозділи для планування післяопераційних робіт відповідного етапу. Пооперационное планування не є обов'язковим. Загальний обсяг робіт по етапу розбивається на партії запуску - маршрутні листи, які формуються на підставі маршрутних карт для етапу. Кожен маршрутний лист містить репліку даних маршрутної карти; в подальшому, при необхідності, в маршрутні листи можна вносити коригування для конкретної партії запуску. За допомогою маршрутних листів можна виробляти уточнення пооперационного складу робіт і витрат матеріалів на кожну партію запуску.

При плануванні етапів використовуються елементи виробничого додатки Теорії Обмежень. Метою даного підходу є захист найслабшої ланки в виробничій системі і, відповідно, системи в цілому.
При побудові плану точність і дискретизація планування задається встановленим квантом часу, тобто план може бути побудований з точністю до години, дні, місяці і т.д. Для планування і диспетчеризації виробництва реалізовані механізми управління "Барабан-буфер-мотузка" (drum-buffer-rope, DBR). Такі підходи дозволили звести до мінімуму потреби в переплануванні, реалізований принцип "тимчасових буферів".
Для контролю ходу виробничого процесу по етапах (міжцехових переділів) реалізований механізм диспетчеризації, розроблена "семафорна система" оповіщення, яка дозволяє мінімізувати трудовитрати диспетчера - фокус зони контролю на потенційно проблемні виробничі замовлення і партії. Використовуючи цей інструмент, фахівець з контролю виробництва може заздалегідь спрогнозувати негативний розвиток ситуації по ходу виробничого процесу щодо планових термінів, що дозволяє запобігти зриви випуску продукції.
Основні інновації рішення і розвиток функціоналу:
• Візуалізація структури вироби.
• Опис виробничих процесів виготовлення виробів (ресурсні специфікації).
• Управління деталізацією опису необхідних для виробництва ресурсів (маршрутні карти).
• Параметричний забезпечення потреби в номенклатурі.
• Два рівня планування виробництва: головний і локальний диспетчер.
• Інтервальне планування і "Барабан - Буфер - Мотузка".
• Планування по "вузьким" місцях виробництва.
• Пооперационное планування.
• Зниження залежності якості планування від точності нормативних даних.
• Управління пріоритетом замовлень на виробництво (VIP замовлення).
• Оцінка доступності обладнання і матеріальних ресурсів усередині інтервалу.
• Розширений контроль забезпечення виробництва ресурсами.
• Облік часу транспортування і простеження ТМЦ.
• Прогнозування ходу виробничого процесу.
• Диспетчеризація виробництва на межцеховом і внутрішньоцеховому рівнях.
• Гнучке перепланування.
• Розширений облік вироблення співробітників.

УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ І РОЗРАХУНОК СОБІВАРТОСТІ
Конфігурація дозволяє організувати контроль матеріальних потоків і споживання ресурсів, що забезпечують виробничу, управлінську та комерційну діяльність підприємства. Облік витрат і розрахунок собівартості продукції виконується на основі даних оперативного обліку.
Розширено класифікацію можливих до застосування ресурсів:
• товари (матеріальні ресурси в кількісно-вартісній оцінці);
• роботи (послуги з можливістю кількісного розподілу);
• послуги (послуги виключно в вартісному вираженні).
Конфігурація підтримує роздільний облік витрат за видами діяльності, які мають виділення в частині різного оподаткування операцій.
Підсистема управління витратами забезпечує:
• облік фактичних витрат підприємства за видами діяльності в необхідних розрізах в натуральному і вартісному вимірі;
• оперативний кількісний облік ресурсів у незавершеному виробництві;
• облік фактичних залишків незавершеного виробництва на кінець звітного періоду в необхідних розрізах;
• різні способи розподілу витрат на собівартість продукції, що випускається і виконуваних робіт, на виробничі витрати, напрямки діяльності, на витрати майбутніх періодів;
• розрахунок фактичної собівартості випуску за період;
• надання даних про структуру собівартості випуску.
Розрахована собівартість може бути деталізована до обсягу вихідних витрат незалежно від кількості переділів виробничого процесу. Даний аналіз істотно підвищує наочність і контроль обгрунтованості виконаного розрахунку собівартості.
Основні інновації рішення і розвиток функціоналу:
• Роздільний облік витрат за видами діяльності.
• Відокремлений облік собівартості за замовленнями.
• Розподіл витрат за напрямками діяльності.
• Надання даних про структуру собівартості випуску до первинних витрат.
• Покращений майстер закриття місяця.

ОРГАНІЗАЦІЯ РЕМОНТІВ
Підсистема дозволяє вести довідник об'єктів ремонту, класифікувати їх за ознаками спільності складу паспортних характеристик, показників напрацювання, видів ремонту, режимів експлуатації. Відстежується стан об'єктів ремонту, а також приналежність і розташування. Об'єкти ремонту можуть бути вкладеними або вузлами інших об'єктів ремонту.
В процесі експлуатації об'єктів ремонту в систему вводяться дані про напрацювання і виявлені дефекти. Реєстрація дефектів в журналі дозволяє проводити аналіз і організовувати проведення планових та позапланових ремонтних заходів.
Використовується поняття видів ремонтів, що визначають склад можливих робіт, вироблених з об'єктами ремонту. Для видів ремонту в системі можна задати перелік споживаних матеріалів і трудовитрат або сформувати перелік необхідних робіт.
Функціонал підсистеми дозволяє формувати графік ремонтно-профілактичної діяльності, який враховує, як зареєстровані дефекти, напрацювання, правила, так і непрогнозовані зовнішні обставини (позасистемні розпорядження).
Підсистема тісно інтегрована з підсистемою виробництва. Об'єкти ремонту можуть бути пов'язані з виробничими робітниками центрами. При цьому заплановані ремонти обладнання впливають на доступність цього обладнання для виробничого планування. Для проведення ремонтних робіт можуть бути задіяні будь-які виробничі ресурси; виробництво може виконувати роботи для потреб ремонтів.
Основні інновації рішення і розвиток функціоналу:
• Облік і ієрархічна класифікація об'єктів, що знаходяться в експлуатації.
• Моніторинг стану об'єктів експлуатації.
• Управління по видам ремонтів.
• Організація і проведення планових та позапланових ремонтних заходів.
• Єдина система забезпечення ресурсних потреб ремонтної і виробничої діяльності.
• Формування повної вартості володіння об'єктами експлуатації.

КЕРУВАННЯ ПРОДАЖАМИ

У підсистемі реалізовані комерційні пропозиції, що дозволяють фіксувати історію переговорів з клієнтом по визначенню складу і умов продажів. Істотно розвинена функціональність замовлення як "центру управління" усіма подальшими діями по його обробці. Введено статуси замовлення ( "не підтверджений", "до оплати", "до забезпечення", "до відвантаження"), що описують етапи проходження замовлення.

На різних етапах замовлення може виступати в якості розпорядження на забезпечення, на відвантаження, на оформлення документів. Контроль виконання розпоряджень ведеться з деталізацією до рядка замовлення.

Підсистема надає можливість вказати графік оплати за замовленням клієнта (як в частині авансових платежів, так і платежів з погашення дебіторської заборгованості). Графік може формуватися з урахуванням обраного календаря. Це дозволяє планувати надходження виручки по днях, контролювати дотримання клієнтом обумовлених термінів оплати, виділяти прострочену дебіторську заборгованість. Система дозволяє класифікувати прострочену заборгованість по інтервалах глибини прострочення.

Ведеться облік планової та фактичної заборгованості в розрізі замовлень, термінів оплати і документів розрахунків. При цьому робота сильно спрощена: ручна рознесення платежів, що надійшли виконується тільки на замовлення, розподіл по іншим аналітичних розрізах виконується автоматично у фоновому режимі.

Аналогічно продажу реалізована робота із замовленнями постачальникам і ведення взаєморозрахунків із закупівель.

Основні інновації рішення і розвиток функціоналу:

  • Управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтом.
  • Воронка продажів.
  • Формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів.
  • Використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процеси управління складними продажами.
  • Розширене управління замовленнями клієнтів, типові і індивідуальні правила продажу, угоди.
  • Самообслуговування клієнтів.
  • Управління торговими представниками.
  • Моніторинг стану процесів продажів.
  • Планування використання автотранспорту.
  • Імовірнісна оцінка прогнозу продажів.
  • Роздільний облік по партнерам (управлінський облік) і контрагентам (регламентований облік).
  • Автоматичний контроль ліміту заборгованості.
  • Інвентаризація взаєморозрахунків.
  • Моніторинг та класифікація простроченої заборгованості по набору параметрів.
  • Розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності станом взаєморозрахунків.

Основні інновації рішення і розвиток функціоналу:
• Формування стратегії відносин з партнерами.
• Бізнес-процеси організації взаємодії з клієнтами.
• Досьє клієнта, партнера.
• Карти лояльності, аналіз лояльності клієнтів.
• Претензійна робота.
• Моніторинг виконання угод.
• BCG-аналіз.
• Розширений аналіз показників роботи менеджерів.
 

УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЛЯМИ
Підсистема забезпечує менеджерів, відповідальних за постачання, інформацією, необхідною для своєчасного прийняття рішень про поповнення запасів ТМЦ, для зниження витрат на закупівлі і чіткої організації взаємодії з постачальниками.
Функціонал підсистеми включає:
• оперативне планування закупівель на підставі планів продажів, планів виробництва і невиконаних замовлень покупців;
• оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
• реєстрація та аналіз виконання додаткових умов по договорах з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і термінами поставок;
• підтримка різних схем прийому товарів від постачальників, в тому числі прийом на реалізацію і отримання давальницької сировини і матеріалів;
• оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів;
• аналіз потреб складу і виробництва в товарах, готової продукції і матеріалах;
• наскрізний аналіз і установка взаємозв'язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам;
• аналіз наслідків, до яких може привести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може привести недопоставка товарів або матеріалів);
• планування закупівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих ТМЦ на складах;
• підбір оптимальних постачальників товару по їх надійності, історії поставок, критеріям терміновості виконання замовлень, пропонованих умов доставки, територіальному або іншим довільним ознаками і автоматичне формування замовлень для них;
• складання графіків поставок і графіків платежів.
Основні інновації рішення і розвиток функціоналу:
• Управління закупівельною діяльністю.
• Бізнес-процеси складних закупівель.
• Контроль умов поставок.
• Розширений аналіз і вибір постачальників за цінами і умовами.
• Формування повної вартості придбання ТМЦ.
• Контроль і аналіз забезпечення потреб в номенклатурі.

УПРАВЛІННЯ СКЛАДОМ І ЗАПАСАМИ
Для управління складом може застосовуватися схема ордерного складського обліку. Схема ордерного складу може включатися для операцій відвантаження і надходження незалежно. Складські ордера виписуються строго на підставі документів-розпоряджень, в якості яких можуть виступати замовлення або накладні. Ведеться облік отриманих, але невиконаних розпоряджень; технологія роботи складу може будуватися цілком "від електронних розпоряджень".
У підсистемі передбачено адресне зберігання товарів, т. Е. Ведення залишків товарів в розрізі "місць зберігання" (осередків, полиць, стелажів), і упаковок товару. Система дозволяє управляти розкладкою товару за місцями зберігання при вступі, складанням з місць зберігання при відвантаженні, переміщенням і разукомплектация товару. Алгоритми, закладені в програму, автоматично підбирають оптимальні місця зберігання при розміщенні і збірці, стежать за відсутністю колізій при великій інтенсивності складських операцій.
Підсистема дозволяє створювати різні робочі зони для оптимального доступу до складських осередкам і визначати порядок обходу складських осередків, наприклад, робочі зони для роботи автонавантажувача і для ручного відбору товарів співробітником складу. При відборі товарів можна задати різні стратегії відбору для оптимізації розміщення товарів в осередках. Наприклад, при відборі товарів звільняти в першу чергу ті осередки, де товар зберігається в мінімально достатньому обсязі. Це дозволить звільнити осередки для розміщення новоприбулих товарів. Механізм упреждающей підживлення осередків адресного складу (приміщення) дозволяє підвищити швидкість відбору при відвантаженні товарів зі складу. Адресне зберігання товарів можна використовувати опціонально. Крім нього підтримується довідкова прив'язка місць зберігання товару.
Реалізовано багатокроковий процес інвентаризації товару, що включає формування наказів на інвентаризацію, видачу розпоряджень на перерахунок залишків в місцях зберігання, роздільне відображення надлишків і недостач в оперативному і фінансовому обліку.
Підсистема дозволяє автоматизувати процес доставки товарів клієнтам, а також процес доставки товарів при переміщенні товарів між складськими приміщеннями. Доставка товарів може здійснюватися безпосередньо за адресами клієнтів (складського приміщення) або за допомогою транспортної компанії (перевізника). Завдання на доставку формуються з урахуванням зони доставки, порядку об'їзду адрес доставки, а також з урахуванням вантажопідйомності транспортного засобу.
Основні інновації рішення і розвиток функціоналу:
• Складна ієрархічна структура складів.
• Управління адресним складом.
• Відокремлений облік по замовленнях - резервування потреб.
• Мобільні робочі місця працівників складів.
• Облік багатооборотної тари.
• Управління інвентаризацією товарів.
• Статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC / XYZ аналізу.
• Розрахунок прогнозованого попиту.
• Товари на складах за термінами придатності.
• Управління доставкою.
• Товарний календар.

ТЕХНОЛОГІЧНІ ПЕРЕВАГИ
"BAS ERP" розроблена на новітній версії технологічної платформи, яка дозволяє:
• забезпечити високу надійність, продуктивність і масштабованість системи;
• організувати роботу з системою через Інтернет, в режимі тонкого клієнта або веб-клієнта (через звичайний інтернет-браузер), в т.ч. в "хмарному" режимі;
• створювати мобільні робочі місця з використанням планшетів і смартфонів під управлінням iOS або Android;
• налаштовувати інтерфейс для конкретного користувача або групи користувачів, з урахуванням ролі користувача, його прав доступу і індивідуальних налаштувань.
Механізм функціональних опцій, реалізований в системі "BAS ERP", дозволяє "включати" або "вимикати" різні функціональні частини прикладного рішення без програмування (зміни конфігурації).