Лінія консультацій

Відділ консультаційної та технічної підтримки (лінія консультації) по праву є гордістю нашої фірми.

Співробітники ТОВ Програми і сервіс нададуть кваліфіковану допомогу в виникають питання щодо роботи з автоматизованими обліковими системами.

Для клієнтів, які мають діючу підписку на ІТС ПРОФ , надається 30 безкоштовних консультаційних хвилин в день.

Для клієнтів, які мають діючу підписку на ІТС ТЕХНО , надається 1 безкоштовна консультація до 30 хвилин в місяць.

Лінія консультація працює для Вас:

Пн – Чт с 9.30 – до 17.30

Пт с 9.30 – до 15.30

(044) 361-33-67, 537-67-25
hline@go1ss.com.ua

При зверненні на лінію консультації Вам необхідно повідомити:

  1. Назва своєї організації
  2. Найменування конфігурації;
  3. Регістраційний номер програмного продукту;
  4. ПІБ і посада співробітника, який звернувся на лінію консультацій.

Наші фахівці уважно вислухають Ваші питання. При необхідності Вам потрібно буде уточнити інформацію по заданому питанню і повідомити попередні дії, пов'язані з ним.

Відповіді на деякі питання можуть бути дані фахівцем у вигляді посилань на документацію по програмному продукту.


Якщо ж Ваш питання пов'язане з:

       
  • рішенням методологічних завдань;
  •   
  • рішенням проблем бухгалтерського обліку;
  •   
  • конфигурированием;   
  • складними завданнями адміністрування;
  •   
  • консультаціями за зміненими формами;
  •   
  • навчанням користувачів;
  •   
  • рішенням завдань, які вимагають аналіз інформаційної бази клієнта;
  •  
  • аналізом законодавства
  •  

Наші співробітники лінії консультацій допоможуть Вам оформити заявку на виїзд фахівця (мінімальний виїзд - 2 години).