BAS Сервіс деск

ОПИС ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТА BAS Service Desk

Програмний продукт "BAS Service Desk" призначений для автоматизації як внутрішніх підрозділів компанії (IT служби, відділу експлуатації, логістики тощо), так і роботи сервісних компаній будь-якого розміру (від маленьких майстерень до підприємств зі складною та розгалуженою організаційною структурою, де присутні як головний офіс, так і філії) з надання сервісних послуг як власними силами, так й із задіянням зовнішніх підрядних компаній.

Нормативно-довідкова інформація

Програмний продукт "BAS Service Desk" містить необхідні довідники за допомогою яких ви можете відобразити структуру вашого підприємства, створити каталог послуг, які будете надавати/ споживати, налаштувати зв’язок між категоріями послуг та виконавцями робіт.

Серед довідників, які містить система:

  • Контактна книга
  • Співробітники
  • Робочі місця
  • Підрядні організації
  • Категорії послуг
  • Рівні сервісу
  • Території
  • Співробітники та фізичні особи
  • Контактні особи підрядних організацій

Робота із зверненнями та нарядами

  • Автоматизація бізнес-процесу від надходження звернення до його закриття
  • Можливість налаштувань додаткових фільтрів при роботі зі зверненнями, зокрема по статусу звернень, робочому місцю, виконавцю, підрядній організації
  • Можливість спрямування звернення на виконання робіт як на працівників організації, так і на підрядні організації
  • Можливість прикріплення додаткових файлів для ілюстрації та конкретизації поставлених задач на будь-якому етапі виконання звернення
  • Можливість виконання, делегування, відміни та повторного виконання робіт в межах одного звернення різними виконавцями. Кожний етап обробки звернення фіксується та доступний для перегляду користувачам в залежності від налаштувань прав доступу
  • Можливість організації погодження виконання звернень для окремих категорій послуг
  • Гнучке налаштування виконавців – підрядних організацій з прив’язкою до робочих місць або територій (областей)
  • Гнучке налаштування відповідності окремих категорій послуг та виконавців/підрядних організацій
  • Можливість створення автоматичних нарядів на підрядні організації в залежності від категорії послуг та робочих місць
  • Гнучке налаштування рівнів сервісу SLA
  • Прив'язка звернень до робочих місць замовників чи виконавців
  • Автоматизована організація планового технічного обслуговування для списку замовників та списку робочих місць
  • Гнучке налаштування періодичності виконання планового технічного обслуговування
  • Розсилка електронних листів підрядним організаціям з описом необхідних робіт
  • Налаштування доступу до звернень користувачів в залежності від робочого місця та прав користувачів

Можливості контролю виконання робіт

  • Аналіз стану виконання робіт в розрізі категорій послуг, замовників, виконавців
  • Реалізовано контроль за виконанням робіт по зверненнях на кожному з етапів
  • Контроль за дотриманням умов SLA
  • Історія кожного етапу виконання звернень з зазначенням виконавців та часу обробки звернення