Робоче місце комірника

Переваги

Автоматизація комірників дозволяє:

  • звільнити операторів від обробки результатів інвентаризації, відбору та приймання товару;
  • залучати менше число співробітників для проведення інвентаризацій товарів;
  • скоротити час комірника при відборі, переміщенні і розміщення товару; значно скоротити витрати на папір і накладні витрати.

Програмний продукт "Робоче місце комірника" має ряд переваг.

Двосторонній обмін даними з обліковою системою: обмін даними реалізований за допомогою бездротових технологій (GPRS, 3G, Wi-Fi і ін.) З обліковою системою, встановленої в офісі. Передача даних здійснюється за допомогою служби обміну даними "Агент Плюс: Служба обміну даними". Працівник складу проводить обмін даними з обліковою системою, отримуючи з центральної БД документи для "Розміщення" (Прихід), "Відбору" (Витрата), "Інвентаризації" та інших операцій на поточний день і приступає до роботи. Обмін двосторонній, тобто за один сеанс відбувається вивантаження і завантаження даних.

Підходить для складів різної площі та структури: від невеликих магазинів, до оптових складів готової продукції.

Продукт продається в трьох версіях - "Простий склад", "Магазин", "Адресний склад": версії відрізняються функціоналом, необхідністю впровадження і ціною. Для версії "Адресний склад" розроблений модуль, що розширює можливості типових торгово-складських конфігурацій на платформі Підприємство ", який дозволяє організувати статичну адресне зберігання товарів.

Функціонал

Продукт "Робоче місце комірника" випускається трьох версіях: "Простий склад", "Магазин" і "Адресний склад".

 

Функціональні можливості

"Простий склад"

"Магазин"

"Адресний склад"

Прийом товарів (прихід)

 

+

+

+

Відбір товарів до відвантаження (витрата)

 

+

+

+

Повернення

 

+

+

+

Чек

 

-

+

+

Розміщення (надходження товарів)

 

-

-

+

Інвентаризація

 

+

+

+

Внутрішнє замовлення

 

+

+

+

Переміщення зовнішнє (з одного складу на інший)

 

+

+

+

Переміщення внутрішнє (всередині одного складу)

 

-

-

+

Модуль підключення для організації адресного обліку (для автоматизованої облікової системи)

 

-

-

+

Інтеграція

Конфігурація "Робоче місце комірника" - це самостійний програмний продукт, з власною базою даних для мобільних пристроїв під управлінням операційної системи Android версії 2.2 і вище.

Програмний продукт "Робоче місце комірника" взаємодіє з обліковою системою "Підприємство 7.7 / 8.х", підтримуються конфігурації:

  • "Торгівля і склад для України"
  • "Управління торгівлею для України"
  • "Управління торговим підприємством для України (редакція 1.2)
  • "Управління виробничим підприємством для України"
  • "Роздріб для України"

Обмін даними реалізований за допомогою бездротових технологій (GPRS, 3G, Wi-Fi і ін.) З обліковою системою, встановленої в офісі. Передача даних здійснюється за допомогою служби обміну даними "Агент Плюс: Служба обміну даними" (СОД). Працівник складу проводить обмін даними з обліковою системою, отримуючи з центральної БД документи для "Розміщення" (Прихід), "Відбору" (Витрата), "Інвентаризації" і т.п. на поточний день і приступає до роботи. Обмін двосторонній, тобто за один раз відбувається вивантаження і завантаження даних.

Для версії "Адресний склад" розроблений програмний модуль, що розширює можливості типових торгово-складських конфігурацій на платформі "Підприємство" і дозволяє організувати статичну адресне зберігання товарів.